eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDziałania marketingowe i PR w 2013 r. › W jakim stopniu prawdziwe są poniższe stwierdzenia?

Działania marketingowe i PR w 2013 r.

2013-12-21 00:15

Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Działania marketingowe i PR w 2013 r.

fot. mat. prasowe

W jakim stopniu prawdziwe są poniższe stwierdzenia? W większości firm, działania marketingu i PR są elementem procesów sprzedażowych, w ponad połowie działy marketingu i PR twierdzą, że współtworzą strategię sprzedaży.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: