eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDziałania marketingowe i PR w 2013 r. › Czy w P. firmie korzysta się z następujących wskażników?

Działania marketingowe i PR w 2013 r.

2013-12-21 00:15

Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Działania marketingowe i PR w 2013 r.

fot. mat. prasowe

Czy w P. firmie korzysta się z następujących wskażników? Działy marketingu i PR bardzo rzadko korzystają ze wskaźników mierzących efektywność podejmowanych działań. Niemal taka sama ilość bo 63% dużych i 67% średnich firm deklaruje, że nie korzysta z żadnych kryteriów i opiera się tylko o własną ocenę.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: