eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDziałania marketingowe i PR w 2013 r. › Czy na któreś z powyższych celów przeznaczacie P. znacząco inną ilość czasu?

Działania marketingowe i PR w 2013 r.

2013-12-21 00:15

Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Działania marketingowe i PR w 2013 r.

fot. mat. prasowe

Czy na któreś z powyższych celów przeznaczacie P. znacząco inną ilość czasu? Działy marketingu i PR najwięcej czasu poświęcają przede wszystkim na relacje z klientami, budowę wizerunku oraz tworzenie oferty firmy.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: