Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?
2013-11-15 11:57
Po co bankom media społecznościowe? Tak, jak w przypadku innych mediów, celem jest sprzedaż, pozyskanie i utrzymanie klientów. Aby było to możliwe, banki muszą najpierw jednak skierować na siebie uwagę internautów, a potem ich zaangażować. Obecnie instytucje finansowe poświęcają aż dwie trzecie aktywności realizowanych w ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Po co bankom media społecznościowe? Obecnie instytucje finansowe poświęcają aż dwie trzecie aktywności realizowanych w zarządzanych przez siebie kanałach społecznościowych właśnie na budowanie zaangażowania. Na działania sprzedażowe pozostaje 23% publikowanych przez nie postów, a tylko 11% treści jest związanych z obsługą klienta.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads