eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSocial media: jak banki wykorzystują swoje kanały? › Po co bankom media społecznościowe?

Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?

2013-11-15 11:57

Po co bankom media społecznościowe? Tak, jak w przypadku innych mediów, celem jest sprzedaż, pozyskanie i utrzymanie klientów. Aby było to możliwe, banki muszą najpierw jednak skierować na siebie uwagę internautów, a potem ich zaangażować. Obecnie instytucje finansowe poświęcają aż dwie trzecie aktywności realizowanych w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?

fot. mat. prasowe

Po co bankom media społecznościowe? Obecnie instytucje finansowe poświęcają aż dwie trzecie aktywności realizowanych w zarządzanych przez siebie kanałach społecznościowych właśnie na budowanie zaangażowania. Na działania sprzedażowe pozostaje 23% publikowanych przez nie postów, a tylko 11% treści jest związanych z obsługą klienta.

Jak Google widzi banki?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: