eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Najczęściej cytowane media VII 2011

Najczęściej cytowane media VII 2011

2011-08-31 10:50

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VI 2011


Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników znalazły się: Newsweek, Wprost i Polityka. Tuż za nimi Gazeta Polska. Na tygodnik powoływano się w związku z informacją, że PiS chce wyjaśnień w sprawie podróży syna Tuska do Chin. Gazeta Polska napisała, że organizatorem i sponsorem kongresu była firma China Railway Group Limited, do której należy przedsiębiorstwo Covec – budujące do niedawna w Polsce autostradę A2.

Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media w lipcu, były Forbes oraz Perspektywy.

Telewizja

Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej pozycji znalazły się cytowania TVN, na trzeciej Polsat News. W lipcu za TVN24 najczęściej podawano informacje dotyczące polityki polskiej i katastrofy pod Smoleńskiem, a na TVN powoływano się mówiąc o życiu celebrytów. Na trzecim miejscu znalazły się doniesienia Polsat News (najczęściej w kontekście katastrofy pod Smoleńskiem).

fot. mat. prasowe

Ranking najczęściej cytowanych stacji telewizyjnych

Ranking najczęściej cytowanych stacji telewizyjnych


Radio

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie stacji RMF FM. Na RMF FM powoływano się głównie w odniesieniu do działalności policji i przestępczości oraz zamachu w Norwegii. Tuż za RMF uplasowało się radio TOK F z informacjami dotyczącymi polityki polskiej i wyborów samorządowych. Na trzecim miejscu – Radio ZET i polityka polska.

Portale internetowe

W lipcu onet.pl nadal na prowadzeniu. Za nim tvn24.pl i sportowefakty.pl. 40% cytowań informacji z Onetu dotyczyło polityki polskiej.

fot. mat. prasowe

Ranking najczęściej cytowanych portali internetowych

Ranking najczęściej cytowanych portali internetowych


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu, portalem biznesowym money.pl, telewizją - TVN CNBC. W lipcu w zestawieniu zabrakło przedstawiciela rozgłośni radiowych.

Media regionalne

W lipcu na trzecim miejscu znalazł się przedstawiciel regionalnych rozgłośni radiowych: poznańskie Radio Merkury. Przed nim Życie Warszawy i Dziennik Polski.

Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 499 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 lipca 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: