eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Imprezy firmowe w opinii pracowników

Imprezy firmowe w opinii pracowników

2009-10-06 11:48

Przeczytaj także: Wyjazd integracyjny a dodatkowe dni wolne


Decyzja należy do nas

fot. mat. prasowe

Czy pracownik powinien mieć wpływ na rodzaj organizowanej imprezy firmowej?

Czy pracownik powinien mieć wpływ na rodzaj organizowanej imprezy firmowej?

Pracownicy chcą mieć duży wpływ na decyzję firmy jaką imprezę powinna zorganizować. Co trzeci pracownik chciałby w bezpośredni sposób decydować o sposobie spędzenia czasu ze współpracownikami np. za pomocą sondy. Niemal połowa badanych „pozwoli” podjąć decyzję odpowiedniemu działowi w firmie, ale dopiero po wysłuchaniu oczekiwań pracowników. Tylko 8% badanych nie widzi konieczności wpływania na decyzję firmy.

Pracownicy chcieliby także, aby firmowe spotkania były co jakiś czas organizowane także dla ich rodzin. 50% badanych oczekiwałoby, aby co druga impreza w firmie umożliwiała zabranie członków rodziny. Niezależnie czy na pytanie odpowiadali młodsi czy starsi pracownicy, procent odpowiedzi rozkładał się podobnie.

fot. mat. prasowe

Ile według Ciebie firma powinna jednorazowo przeznaczyć na imprezę firmową?

Ile według Ciebie firma powinna jednorazowo przeznaczyć na imprezę firmową?

Ile powinna kosztować impreza?

W analizie przeprowadzonej przez how Service Events Marketing, bardzo ważnym aspektem była również próba zbadania wydatków na imprezę firmową jakich oczekują pracownicy. Największa liczba pracowników (45%) oszacowała wydatki na 1 pracownika na poziomie 200-500 PLN. 35% respondentów uznało, że wystarczająca będzie kwota z przedziału 100-200 PLN. Wyższe kwoty wskazało tylko kilka procent badanych. Pracownicy uznali, że kwota poniżej 100 PLN jest zdecydowanie za niska. Na budżet poniżej 100 PLN zgodziłoby się tylko 6% badanych.

Informacje o badaniu
Agencja Show Service Events Marketing przeprowadziła badania ankietowe na tzw. „kliencie końcowym”, czyli pracowniku, potencjalnym uczestniku imprezy firmowej. Celem Show Service było zbadanie ogólnego nastawienia Polaków do tego typu inicjatyw i próba odpowiedzi na pytanie jak pracownik odbiera tego typu przedsięwzięcia. W pierwszej części badania sprawdzano nastawienie pracowników do imprez firmowych. Przygotowane zostały dwa z pozoru podobne pytania. Pierwsze dotyczyło częstotliwości organizowania imprez dla wszystkich pracowników, drugie imprez organizowanych wyłącznie wewnątrz danego działu.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: