Klienci Netii najbardziej zadowoleni
2003-12-18 09:09
Przeczytaj także: Branża ICT: za mało kobiet
W listopadzie 2003 Telekomunikacja Polska miała już 43% bardzo zadowolonych klientów (abonenci, którzy wskazali oceny 8, 9, 10 na skali 1-10 punktowej), w porównaniu do listopada 2002 roku, kiedy to odsetek ten wynosił 35%.Wśród operatorów stacjonarnych najwięcej zadowolonych klientów mają Netia (58%) oraz Telefonia Dialog (56%).
Wśród badanych operatorów telefonii komórkowej różnice pomiędzy operatorami są mniejsze: 68% bardzo zadowolonych klientów posiadała Idea, 66% - Era, zaś Plus GSM 64%.
Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego 13-16 listopada 2003 roku przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Zrealizowano 1005 wywiadów.
TNS uruchamiając w 2002 roku badanie TNS Telecoms Index zdecydował się na ciągły monitoring rynku telekomunikacyjnego. Co miesiąc badanych jest 1000 gospodarstw domowych.
oprac. : TNS OBOP
Przeczytaj także
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
-
Branża telekomunikacyjna: nadeszły niespokojne czasy?
-
Telekomunikacja: usługi wiązane coraz tańsze
-
Deregulacja rynku telekomunikacyjnego korzystna dla gospodarki
-
Rynek ICT w 2012 r.
-
Rynek ICT po III kw. 2012
-
Rynek ICT po I poł. 2012
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
-
Idealny operator komórkowy według Polaków