eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firm › Pozycjonowanie to wszystko, czego potrzebujesz

Pozycjonowanie to wszystko, czego potrzebujesz

2021-08-26 00:01

Pozycjonowanie to wszystko, czego potrzebujesz

Pozycjonowanie to wszystko, czego potrzebujesz © pixabay.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Komunikat PR

Co zrobić, gdy świetnie przygotowana oferta nie przynosi zamierzonego skutku i sklep nie notuje zadowalających wyników sprzedaży? Czy zmiana warunków, obniżenie cen itp. mogą zmienić tę sytuację? Pewnie nie, bo najczęściej przyczyną jest brak widoczności e-biznesu w sieci. Zobacz, jak pozycjonowanie stron może pomóc w dotarciu do klientów!

Idea pozycjonowania – osiągnąć szczyt


Istotą pozycjonowania strony jest zapewnienie jej widoczności w sieci. Przedsiębiorcy często zapominają o tym, że nie wystarczy przygotować atrakcyjnej oferty, by cieszyć się zadowalającymi wynikami sprzedaży. W pierwszej kolejności należy zadbać o to, by klient mógł zapoznać się z propozycją firmy. A nie dokona tego, jeśli witryna będzie nieobecna w wyszukiwarce. A dokładniej – nie zajmie w niej wysokiego miejsca.

Obserwacje aktywności użytkowników sieci pokazują, że szanse na odniesienie sukcesu w internecie mają niemal wyłącznie przedsiębiorstwa, których witryny plasują się w tzw. TOP 10. Internauci wchodzą w odnośniki prawie tylko z tej strefy, dlatego miejsce w wyszukiwarce na niższych pozycjach skazuje firmę na niewidoczność. Zadaniem specjalisty z agencji marketingowej jest wprowadzenie strony do pierwszej dziesiątki wyników Google. A najlepiej zdobycie podium.

Na czym polega ten proces?


Działania podejmowane przez pozycjonerów mają rozmaity charakter. Część zadań koncentruje się na procesach związanych z samą witryną (on-site), a część na tych poza nią (off-site). Wszystkie czynności dotyczące pozycjonowania stron służą temu, by uzyskać większą liczbę punktów przyznawanych przez roboty wyszukiwarki. Te wpływają na miejsce w rankingu Google. Im jest ono lepsze, tym wyższa pozycja na liście proponowanej przez wyszukiwarkę jako odpowiedź na frazy kluczowe.

Działania on-site
Wśród czynności podejmowanych w obrębie danej strony należy wymienić dwa rodzaje wykonywanych prac: optymalizacja techniczna oraz content marketing. Pierwsza decyduje o szybkości ładowania zakładek (za co Google przyznaje punkty), stabilnym funkcjonowaniu, przyjaznym interfejsie. Polega na zadbaniu o prawidłowy kod html wzbogacony o znaczniki SEO. Drugi aspekt związany jest z publikowanymi treściami. Muszą one być unikatowe i odpowiednio sformatowane.

Copywriter powinien zadbać o to, by teksty były zgodne z algorytmami wyszukiwarki, ale też atrakcyjne dla odbiorców. Zadaniem treści jest zarówno zdobywanie punktów do rankingu Google, jak i perswazyjne oddziaływanie na klienta.

Działania off-site
Równie istotne w pozycjonowaniu jest budowanie systemu poleceń. Dokonuje się tego przez publikowanie na innych portalach artykułów z linkami prowadzącymi do promowanej witryny. Jest to tzw. link building. Roboty wyszukiwarki punktują każdy odnośnik znajdujący się w sieci. Im więcej ich będzie, tym wyższa pozycja strony w wynikach Google.

Czy pozycjonowanie wystarczy?


Sprawnie przeprowadzone pozycjonowanie stron zdecydowanie wystarczy. To wszystko, czego potrzebujesz, by Twoja firma osiągnęła sukces w sieci (z marketingowego punktu widzenia, bo oczywiście równie istotna jest oferta i warunki proponowane klientowi). Widoczność w Google oznacza dużą liczbę odwiedzin klientów, którzy poszukują danego produktu czy usługi. Ich wizyta stwarza szansę na sprzedaż. Osiągnięcie atrakcyjnego miejsca w wyszukiwarce wyklucza konieczność inwestowania w inną formę promocji.

Sukces zapewnią specjaliści


Sukces w pozycjonowaniu to prawdziwe wyzwanie. Dlatego istotna jest współpraca z doświadczonymi fachowcami. Tylko specjalista może sprostać temu zadaniu. Warto zatem szukać pomocy w agencjach SEO z wieloletnim stażem, które mają w swoim portfolio udane realizacje i mogą pochwalić się dużą liczbą zadowolonych klientów.

fot. pixabay.com

Pozycjonowanie stron

Istotą pozycjonowania strony jest zapewnienie jej widoczności w sieci. Przedsiębiorcy często zapominają o tym, że nie wystarczy przygotować atrakcyjnej oferty, by cieszyć się zadowalającymi wynikami sprzedaży.

oprac. : Komunikat PR

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: