eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Microsoft Office 2016 na komputery Mac już dostępny

Microsoft Office 2016 na komputery Mac już dostępny

2015-07-10 15:50

Microsoft Office 2016 na komputery Mac już dostępny

MS Word © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (5)

To będzie milowy krok dla użytkowników komputerów Mac. Office 2016 dla komputerów Mac jest już dostępny w 139 państwach i w 16 językach. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników wprowadziliśmy szereg usprawnień i uaktualnień do każdej z aplikacji. Cieszymy się, że jako pierwsi nową wersję Office 2016 dla komputerów Mac poznają klienci usługi Office 365.

Przeczytaj także: Microsoft dla konkurencji

Office – zaprojektowany dla Mac


Nowe wersje aplikacji Word, Excel, PowerPoint, Outlook oraz OneNote zapewnią użytkownikom komputerów Mac to, co cenią sobie najbardziej: znajomość środowiska Office w połączeniu z tym, co najlepsze w komputerach Mac.

Jeśli jesteś już posiadaczem pakietu Office na peceta lub iPada, to w nowym Office 2016 dla komputerów Mac z pewnością poczujesz się jak w domu. Intuicyjność działania, znajoma wstążka oraz pojemne okienka zadań – to wszystko sprawi, że łatwo przyjdzie Ci się tu zadomowić i rozgościć.

Społeczność użytkowników komputerów Mac z pewnością doceni również integrację nowego pakietu Office z rozwiązaniami doskonale znanymi z Mac, takimi jak np. Full Screen view czy obsługa gestów typu Multi-Touch. Natomiast dzięki zastosowaniu wyświetlacza Retina dokumenty w Office staną się wyraźniejsze, a kolory bardziej żywe niż kiedykolwiek przedtem.

Office na komputery Mac korzysta z rozwiązań chmury obliczeniowej (cloud computing), dzięki czemu użytkownicy mogą szybko i łatwo uzyskać dostęp do dokumentów, których używali na innych urządzeniach, a także podjąć z nimi pracę dokładnie w tym momencie, w którym przerwali ją poprzednim razem. Użytkownicy komputerów Mac otrzymają również nowe narzędzia do udostępniania plików, dzięki czemu będą mogli swobodnie zapraszać swoich znajomych do wspólnego edytowania dokumentów oraz zbiorowej pracy na nich. Nie muszą się przy tym obawiać, że w trakcie takiej pracy utracą istotne dla nich treści czy styl formatowania, ponieważ nowy Office na komputery Mac oferuje pełną kompatybilność pakietu z urządzeniami typu PC, tablet, telefony oraz w trybie online.

Pięć nowoczesnych aplikacji z najwyższej półki


Word – dzięki unowocześnionym narzędziom pakietu Word stworzenie efektownego i przejrzystego dokumentu nie stanowi żadnego wyzwania. Nowa zakładka „Projekt” umożliwia użytkownikom zastosowanie w dokumentach designerskich layoutów, kolorów oraz czcionek. Posiadacze nowego pakietu Office mogą także pracować na jednym dokumencie równocześnie z członkami swojego zespołu, a także korzystać z trybu komentarzy do prowadzenia rozmów obok tekstu.

fot. mat. prasowe

MS Word

Nowa zakładka „Projekt” oferuje narzędzia, dzięki którym stworzony dokument będzie bardziej efektowny


Excel – nowy Excel na komputery Mac pozwala użytkownikom lepiej zwizualizować zgromadzone w arkuszu informacje. Oferuje rekomendacje wykresów najlepiej odpowiadających przetwarzanym przez nich danym, oczywiście z wcześniejszą możliwością zweryfikowania takiego wykresu w trybie podglądu. Znajome skróty klawiaturowe, funkcja autouzupełniania oraz usprawniona metoda budowania formuł, pozwolą zaoszczędzić czas podczas tworzenia arkuszy kalkulacyjnych czy wprowadzania danych. Użytkownicy, dla których pogłębiona analityka w Excelu stanowi codzienność, będą mogli skorzystać z nowego narzędzia: PivotTable Slicers. Pomoże ono w filtrowaniu wielkich zbiorów danych i odkrywaniu ewentualnych wzorców oraz powiązań, jakie mogą między nimi występować.

fot. mat. prasowe

MS Excel

PivotTable Slicers ułatwi filtrowanie wielkich zbiorów danych


PowerPoint – to przede wszystkim pełna kontrola użytkownika Mac nad prezentacją. Dopracowanie prezentacji w programie PowerPoint stanie się możliwe dzięki nowym rozwiązaniom dla Trybu Prezentera. Podczas gdy na jego ekranie wyświetla się obecny i następny slajd, a także notatki pomocnicze oraz czas upływający od rozpoczęcia prezentacji – publiczność na dużym ekranie widzi jedynie jej główną część, bez towarzyszących prezentacji elementów. Z kolei nowy panel animacji pozwala na ich szczegółowe zaprojektowanie i precyzyjne dostosowanie do prezentacji, zaś najnowszy zestaw przejść slajdów doda prezentacji dynamiki i ekstrawagancji.

fot. mat. prasowe

MS Power Point

Tryb Prezentera sprawia, że publiczność nie widzi elementów stanowiących pomoc dla osoby prezentującej


Outlook – w nowym pakiecie Office zarządzanie mailami, kalendarzem i kontaktami jest bardzo proste. W nowym Outlook skrzynka mailowa jest zawsze na czasie – i zawsze uporządkowana. Wszystko za sprawą nowej metody jej organizowania, która dokonuje się wokół kluczowych dla użytkownika wątków i zdefiniowanych przez niego rozmówców. Wystarczy kliknąć w odbiorcę, od którego kiedyś otrzymaliśmy mail, a Outlook sam uporządkuje naszą skrzynkę, listując wszystkie wiadomości od tego nadawcy, jedna pod drugą. Dzięki tej metodzie można zapomnieć o konieczności przekopywania się przez setki maili w celu odnalezienia tej jednej, poszukiwanej przez nas wiadomości. Nowy tryb podglądu maili umożliwi także zapoznanie się z pierwszym zdaniem wiadomości, wyświetlanym tuż pod nazwą nadawcy. Decyzja o przeczytaniu maila zapada teraz w mgnieniu oka.

fot. mat. prasowe

MS Outlook

Nowa metoda organizowania skrzynki powoduje, że łatwiej zarządzać wiadomościami

 

1 2

następna

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: