eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?

Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?

2014-03-17 13:09

Przeczytaj także: Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach


4: Zareklamuj się na Facebooku

Jeśli posiadasz wystarczający budżet, reklama na Facebooku może okazać się dla Ciebie świetnym rozwiązaniem. Ostatnie doniesienia FB związane z ograniczeniem zasięgu organicznego niereklamowanych wpisów, zdaje się to tylko potwierdzać.

Aby zwiększyć ruch na swojej stronie, możesz stworzyć reklamę od podstaw lub zwiększyć popularność już opublikowanego wpisu. Jeśli pragniesz wypromować opublikowany wpis, pamiętaj aby towarzyszący mu obrazek nie zawierał zbyt dużej ilości tekstu. W innym wypadku Facebook może odrzucić Twój wpis!

Jeśli chodzi o publiczność, do której chcesz dotrzeć, masz dwie podstawowe opcje do wyboru. Pierwszym rodzajem publiczności są osoby, które już lubią Twoją stronę oraz ich znajomi. Drugi typ publiczności stanowią ludzie, którzy Cię nie znają (w tym wypadku Facebook oferuje wiele metod zawężania kręgu odbiorców - zarówno demograficznych, jak i psychograficznych).

Jeśli chcesz wypromować jeden z opublikowanych wpisów, możesz liczyć na to, że zamiast dużej liczby kliknięć, zyskasz raczej więcej "lajków" oraz komentarzy. Uwzględnij to przy opracowywaniu celów, jakie chcesz osiągnąć.

Pamiętaj również, że reklama ukazująca się w aktualnościach przyniesie o wiele więcej kliknięć, od tej umieszczanej w pasku bocznym (oczywiście cena reklamy również ulegnie zmianie). W ostateczności, upewnij się, że osoby przechodzące na Twoją stronę mają szansę stać się potencjalnymi klientami. W innym wypadku cała strategia traci sens. Odpowiednie metody zachęcenia odwiedzających do działania są tutaj bardzo ważne!

Każdy rodzaj treści na Twojej stronie powinien zachęcić klienta do zapisania się do newslettera, skontaktowania się z firmą, wypełnienia formularza kontaktowego, pobrania dodatkowych materiałów, umieszczenia komentarza bądź też zapisania się do kanału RSS. Tylko wtedy możesz liczyć na jakieś rezultaty.

poprzednia  

1 2

oprac. : Grupa TENSE Grupa TENSE

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: