eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zwyczaje zakupowe
  • Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL

    Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL

    ... Fundacja nieustannie ponawia tego typu inicjatywy. Założeniem akcji było uzmysłowienie, że konsumencki patriotyzm ma sens tylko wtedy, gdy poprzez nasze zakupowe decyzje promujemy naprawdę dobre produkty. Tylko taka postawa stymuluje ich rozwój i wpływa na kondycję produkujących je firm, a przez to przekłada ... WIĘCEJ

    Tematy: Kupuj Nasze.PL, polskie produkty, produkty polskie, produkt polski
  • Polacy stawiają na produkty markowe

    Polacy stawiają na produkty markowe

    ... marki (56%). Pasta do zębów, kremy i kosmetyki to kategorie produktów, w odniesieniu do których marka produktu ma największy wpływ na decyzje zakupowe – ponad 70% konsumentów zazwyczaj kupuje markowe produkty z tych kategorii. Znany producent oraz nowe technologie i badania to powody dla których kupujemy ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty markowe, najlepsza marka, napopularniejsze marki, badania konsumenckie
  • Zwyczaje zakupowe Polaków

    Zwyczaje zakupowe Polaków

    Z badań przeprowadzonych w ramach 3. edycji konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2009 wynika, że oprócz atrakcyjnych cen, Polacy coraz częściej oczekują od punktów handlowo-usługowych również szerokiego asortymentu i miłej obsługi. Analiza wyników pozwoliła także na przygotowanie segmentacji postaw konsumenckich, z której wynika m.in., że co ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Polski konsument lojalny w kryzysie

    Polski konsument lojalny w kryzysie

    Jak polski konsument radzi sobie w tzw. kryzysie? Szuka promocji, ale pozostaje lojalny - aż 1/3 Polaków stawia na markę. Dlaczego promocja to już codzienność, a teraz jest dobry czas na kupowanie? O tym, jak klienci stali się "panami sytuacji" i jakie formy promocji są w stanie zmienić ich przywiązanie do ulubionych marek czytamy w BTL Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    Jak wskazują zamówione przez organizację Visa Europe badania, środa jest dla Polaków najlepszym dniem tygodnia na dokonywanie zakupów. Respondenci z całego kraju odpowiadają zgodnie, że w tym dniu najrzadziej kupują artykuły spożywcze i ubrania w centrach handlowych, supermarketach i sklepach - a to właśnie kolejki są najbardziej powszechnym ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy Polaków
  • Nietrafione prezenty u 20% Polaków

    Nietrafione prezenty u 20% Polaków

    Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez PBI, ponad 80 proc. badanych cieszy się z otrzymanych prezentów gwiazdkowych. Jeśli zaś chodzi o nietrafione podarki to aż 35 proc. badanych nie planuje z nich korzystać, a 18 proc. nie wie co z nimi zrobić. Z sondażu wynika, że wśród tegorocznych prezentów przeważały kosmetyki, odzież, bielizna i obuwie ... WIĘCEJ

    Tematy: prezenty świąteczne, prezenty, zwyczaje zakupowe, nietrafione prezenty
  • USA: oszczędne zakupy w święta 2008

    USA: oszczędne zakupy w święta 2008

    ... wydatki może pomóc zwłaszcza sprzedawcom ubrań w rozwoju relacji opartych na zaufaniu i lojalności. "Pokazanie oszczędnym kobietom, że rozumie się ich preferencje zakupowe przez wprowadzenie obniżek i wyprzedaży jest celem nadrzędnym. Sklepy odzieżowe powinny promować wielkie obniżki cenowe oraz oferty typu "dwa w cenie jednego ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zakupy świąteczne, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe
  • Zakup samochodu a model rodziny 2+2

    Zakup samochodu a model rodziny 2+2

    Obecność dzieci w gospodarstwie domowym zasadniczo wpływa na styl życia, który przejawia się min. w sposobie spędzania wolnego czasu, nawykach żywieniowych, jak również modelu wybieranego auta - wynika z raportu Acxiom Polska sporządzonego dla Wydawnictwa Egmont. Typowa rodzina 2+2 stawia najczęściej na uniwersalność i wybiera auta kompaktowe z ... WIĘCEJ

    Tematy: samochody, preferencje konsumentów, sprzedaż samochodów, preferencje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    ... "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia zanalizował zakupowe strategie kobiet i mężczyzn. Wyniki badania BTL Monitor 2007 pokazują, że tym, co najwyraźniej różnicuje stosunek do promocji jest płeć – kobiety ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe
  • Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    ... TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla 85% konsumentów miejsce wytwarzania produktu jest jednym z kluczowych determinantów decyzji zakupowych. To kryterium jest szczególnie ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów

poprzednia  

1 ... 5 6 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.