eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zwyczaje zakupowe
  • Polacy stawiają na produkty markowe

    Polacy stawiają na produkty markowe

    ... marki (56%). Pasta do zębów, kremy i kosmetyki to kategorie produktów, w odniesieniu do których marka produktu ma największy wpływ na decyzje zakupowe – ponad 70% konsumentów zazwyczaj kupuje markowe produkty z tych kategorii. Znany producent oraz nowe technologie i badania to powody dla których kupujemy ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty markowe, najlepsza marka, napopularniejsze marki, badania konsumenckie
  • Zwyczaje zakupowe Polaków

    Zwyczaje zakupowe Polaków

    Z badań przeprowadzonych w ramach 3. edycji konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2009 wynika, że oprócz atrakcyjnych cen, Polacy coraz częściej oczekują od punktów handlowo-usługowych również szerokiego asortymentu i miłej obsługi. Analiza wyników pozwoliła także na przygotowanie segmentacji postaw konsumenckich, z której wynika m.in., że co ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Polski konsument lojalny w kryzysie

    Polski konsument lojalny w kryzysie

    Jak polski konsument radzi sobie w tzw. kryzysie? Szuka promocji, ale pozostaje lojalny - aż 1/3 Polaków stawia na markę. Dlaczego promocja to już codzienność, a teraz jest dobry czas na kupowanie? O tym, jak klienci stali się "panami sytuacji" i jakie formy promocji są w stanie zmienić ich przywiązanie do ulubionych marek czytamy w BTL Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    Jak wskazują zamówione przez organizację Visa Europe badania, środa jest dla Polaków najlepszym dniem tygodnia na dokonywanie zakupów. Respondenci z całego kraju odpowiadają zgodnie, że w tym dniu najrzadziej kupują artykuły spożywcze i ubrania w centrach handlowych, supermarketach i sklepach - a to właśnie kolejki są najbardziej powszechnym ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy Polaków
  • Nietrafione prezenty u 20% Polaków

    Nietrafione prezenty u 20% Polaków

    Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez PBI, ponad 80 proc. badanych cieszy się z otrzymanych prezentów gwiazdkowych. Jeśli zaś chodzi o nietrafione podarki to aż 35 proc. badanych nie planuje z nich korzystać, a 18 proc. nie wie co z nimi zrobić. Z sondażu wynika, że wśród tegorocznych prezentów przeważały kosmetyki, odzież, bielizna i obuwie ... WIĘCEJ

    Tematy: prezenty świąteczne, prezenty, zwyczaje zakupowe, nietrafione prezenty
  • USA: oszczędne zakupy w święta 2008

    USA: oszczędne zakupy w święta 2008

    ... wydatki może pomóc zwłaszcza sprzedawcom ubrań w rozwoju relacji opartych na zaufaniu i lojalności. "Pokazanie oszczędnym kobietom, że rozumie się ich preferencje zakupowe przez wprowadzenie obniżek i wyprzedaży jest celem nadrzędnym. Sklepy odzieżowe powinny promować wielkie obniżki cenowe oraz oferty typu "dwa w cenie jednego ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zakupy świąteczne, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe
  • Zakup samochodu a model rodziny 2+2

    Zakup samochodu a model rodziny 2+2

    Obecność dzieci w gospodarstwie domowym zasadniczo wpływa na styl życia, który przejawia się min. w sposobie spędzania wolnego czasu, nawykach żywieniowych, jak również modelu wybieranego auta - wynika z raportu Acxiom Polska sporządzonego dla Wydawnictwa Egmont. Typowa rodzina 2+2 stawia najczęściej na uniwersalność i wybiera auta kompaktowe z ... WIĘCEJ

    Tematy: samochody, preferencje konsumentów, sprzedaż samochodów, preferencje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    ... "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia zanalizował zakupowe strategie kobiet i mężczyzn. Wyniki badania BTL Monitor 2007 pokazują, że tym, co najwyraźniej różnicuje stosunek do promocji jest płeć – kobiety ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe
  • Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    ... TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla 85% konsumentów miejsce wytwarzania produktu jest jednym z kluczowych determinantów decyzji zakupowych. To kryterium jest szczególnie ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Polacy lubią małe sklepy

    Polacy lubią małe sklepy

    ... firmy Nielsen. Autorzy badania podkreślają, że w przypadku małych sklepów widać rosnącą tendencję do organizowania się w sieci czy też grupy zakupowe. W przypadku wielkich graczy międzynarodowych najważniejszym zjawiskiem wydają się być plany rozwoju: w kilku formatach jednocześnie, w ramach jednej marki/szyldu. Jednocześnie przejawiają ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów

poprzednia  

1 ... 5 6 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.