eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zwyczaje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków

    Jak wskazują zamówione przez organizację Visa Europe badania, środa jest dla Polaków najlepszym dniem tygodnia na dokonywanie zakupów. Respondenci z całego kraju odpowiadają zgodnie, że w tym dniu najrzadziej kupują artykuły spożywcze i ubrania w centrach handlowych, supermarketach i sklepach - a to właśnie kolejki są najbardziej powszechnym ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy Polaków
  • Nietrafione prezenty u 20% Polaków

    Nietrafione prezenty u 20% Polaków

    Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez PBI, ponad 80 proc. badanych cieszy się z otrzymanych prezentów gwiazdkowych. Jeśli zaś chodzi o nietrafione podarki to aż 35 proc. badanych nie planuje z nich korzystać, a 18 proc. nie wie co z nimi zrobić. Z sondażu wynika, że wśród tegorocznych prezentów przeważały kosmetyki, odzież, bielizna i obuwie ... WIĘCEJ

    Tematy: prezenty świąteczne, prezenty, zwyczaje zakupowe, nietrafione prezenty
  • USA: oszczędne zakupy w święta 2008

    USA: oszczędne zakupy w święta 2008

    ... wydatki może pomóc zwłaszcza sprzedawcom ubrań w rozwoju relacji opartych na zaufaniu i lojalności. "Pokazanie oszczędnym kobietom, że rozumie się ich preferencje zakupowe przez wprowadzenie obniżek i wyprzedaży jest celem nadrzędnym. Sklepy odzieżowe powinny promować wielkie obniżki cenowe oraz oferty typu "dwa w cenie jednego ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zakupy świąteczne, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe
  • Zakup samochodu a model rodziny 2+2

    Zakup samochodu a model rodziny 2+2

    Obecność dzieci w gospodarstwie domowym zasadniczo wpływa na styl życia, który przejawia się min. w sposobie spędzania wolnego czasu, nawykach żywieniowych, jak również modelu wybieranego auta - wynika z raportu Acxiom Polska sporządzonego dla Wydawnictwa Egmont. Typowa rodzina 2+2 stawia najczęściej na uniwersalność i wybiera auta kompaktowe z ... WIĘCEJ

    Tematy: samochody, preferencje konsumentów, sprzedaż samochodów, preferencje zakupowe
  • Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    ... "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia zanalizował zakupowe strategie kobiet i mężczyzn. Wyniki badania BTL Monitor 2007 pokazują, że tym, co najwyraźniej różnicuje stosunek do promocji jest płeć – kobiety ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe
  • Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    ... TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla 85% konsumentów miejsce wytwarzania produktu jest jednym z kluczowych determinantów decyzji zakupowych. To kryterium jest szczególnie ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Polacy lubią małe sklepy

    Polacy lubią małe sklepy

    ... firmy Nielsen. Autorzy badania podkreślają, że w przypadku małych sklepów widać rosnącą tendencję do organizowania się w sieci czy też grupy zakupowe. W przypadku wielkich graczy międzynarodowych najważniejszym zjawiskiem wydają się być plany rozwoju: w kilku formatach jednocześnie, w ramach jednej marki/szyldu. Jednocześnie przejawiają ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów
  • Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    W dzisiejszym świecie, w którym internet urasta do roli najważniejszego źródła informacji, może się wydawać, że portale internetowe i to, co się na nich znajduje, wywierają największy wpływ na decyzje konsumentów. Najnowsze badania firmy BIGResearch pokazują jednak, że nie do końca jest to prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Jacy są polscy konsumenci?

    Jacy są polscy konsumenci?

    ... O’Shaughnessy, dyrektor generalnej Visa Europe w Polsce konsumenci w badanych krajach, w tym także zwycięzcy w rankingu Polacy ciągle jeszcze mogą doskonalić swoje "zakupowe IQ". "Zakupowe IQ" jest najwyższe we wszystkich krajach, gdy chodzi o urządzenia elektroniczne i telefony komórkowe, gdyż produkty te są droższe, co skłania kupujących ... WIĘCEJ

    Tematy: zwyczaje zakupowe, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Internauci lubią hipermarkety

    Internauci lubią hipermarkety

    Wśród produktów zwykle kupowanych w hipermarketach znajdują się tzw. dobra szybkozbywalne: artykuły spożywcze, kosmetyki i artykuły przemysłowe. Jednocześnie jedynie co czwarty polski internauta nigdy nie kupił w tego typu sklepie sprzętu RTV (26 proc.), odzieży i butów (23 proc.) oraz artykułów budowlanych (23 proc.). Do zakupów skłania ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, hipermarkety, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe

poprzednia  

1 ... 5 6 7

następna



REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.