eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › telewidzowie
  • Ramówka TV na święta wg Polaków

    Ramówka TV na święta wg Polaków

    12:06 23.12.2011

    Świętom bez wątpienia towarzyszą liczne rytuały, a wśród nich z łatwością możemy wymienić te, bez których Polacy nie wyobrażają sobie Bożego Narodzenia. Nie chodzi bynajmniej o choinkę, 12 tradycyjnych wigilijnych potraw czy stos prezentów. Są takie święta i takie filmy, które bez siebie tracą swój urok i stale przyciągają przed telewizory miliony ... WIĘCEJ

    Tematy: święta przed telewizorem, badanie preferencji widzów, telewidzowie, oglądanie telewizji
  • Boże Narodzenie: rodzinne święta z telewizją?

    Boże Narodzenie: rodzinne święta z telewizją?

    11:54 21.12.2009

    ... . Wszystko to robimy naskórkowo, pobieżnie i przy okazji, tłumacząc się jednocześnie sami przed sobą z tych małych wstydliwych przyjemności. Niestety, to my - telewidzowie. Lepszych nas nie będzie w najbliższej przyszłości, a uświadomienie sobie tego faktu jest najlepszym argumentem dla podejmowania prób jakiejkolwiek naprawy tego stanu ... WIĘCEJ

    Tematy: badania telewidzów, telewizja, preferencje telewizyjne, telewidzowie
  • Oglądalność telewizji: udział dzieci spada

    Oglądalność telewizji: udział dzieci spada

    11:29 06.06.2009

    W 2008 r. najmłodsi widzowie (4 - 15 lat) przeznaczyli na oglądanie telewizji średnio 2 godziny 12 minut dziennie. To o godzinę i 14 minut mniej niż statystyczny polski telewidz. Najchętniej oglądaną dziecięcą stacją tematyczną jest Disney Channel, którą codziennie chociaż przez chwilę ogląda ponad 500 tysięcy osób w wieku 4 - 15 lat - wynika z ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje telewizyjne, telewidzowie, badania telewidzów, dzieci
  • Wielkanoc z TV: co oglądamy w święta?

    Wielkanoc z TV: co oglądamy w święta?

    00:33 29.03.2008

    Polacy w święta spędzili przed telewizorem średnio 5 godzin i 17 minut, a najwięcej widzów miał serial "M jak miłość" - wynika z danych AGB NMR. Podczas tegorocznych świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję przez średnio 5 godzin i 17 minut, czyli o 3 minuty krócej niż przed rokiem. Najpopularniejszą propozycją programową wyemitowaną w czasie ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie telewidzów, Wielkanoc, badanie preferencji widzów, święta przed telewizorem
  • Oglądalność telewizji rośnie dzięki DVR

    Oglądalność telewizji rośnie dzięki DVR

    01:24 17.02.2008

    Kolejny raport firmy Nielsen wskazuje, że mimo ogromnej popularności Internetu spędzamy coraz więcej czasu przed telewizorem. Dzieje się tak dzięki rosnącej popularności DVR, czyli cyfrowych magnetowidów. Dzięki DVR nagrywanie wybranych programów na cyfrowe nośniki danych jest niezwykle proste i użyteczne. Widzowie mają możliwość szczegółowego, ... WIĘCEJ

    Tematy: DVR, telewizja, preferencje telewizyjne, badania telewidzów
  • Święta z TV: co oglądają Polacy?

    Święta z TV: co oglądają Polacy?

    00:17 24.12.2007

    Statystyczny Polak podczas ubiegłorocznych świąt Bożego Narodzenia (25-26 grudnia) oglądał telewizję przez 4 godziny 43 minuty dziennie. W ciągu 10 lat, tj. od momentu powstania pomiaru telemetrycznego TNS OBOP, czas ten spadł o ponad godzinę. W 1997 roku podczas świąt przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 45 minut każdego świątecznego ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, święta przed telewizorem, telewidzowie
  • Badanie preferencji telewidzów 2006

    Badanie preferencji telewidzów 2006

    00:04 27.12.2006

    ... 54% widzów. Medioznawca prof. Wiesław Godzic komentuje: „Nikt nam nie będzie mówił, co mamy oglądać: Polacy są w awangardzie krajów, w których telewidzowie chcą decydować o zawartości programów: przewyższamy lekko średnią europejską, natomiast aż 60% widzów do trzydziestki (Europa - 52%) czuje się panami i władcami ... WIĘCEJ

    Tematy: Badanie preferencji widzów, Telewizja publiczna, Preferencje telewizyjne, Telewizja komercyjna
  • Uzależnienie do telewizora

    Uzależnienie do telewizora

    15:44 21.01.2006

    Z badania, które przeprowadziła firma badawcza IQS Quant Group dla TVP wynika, że 17 procent widzów jest uzależnionych od telewizji. Dla 20 procent odbiorców telewizja jest ważnym doradcą i źródłem informacji. Innego zdania jest 20 procent ankietowanych, którzy są przekonani, że czas spędzony przed telewizorem jest czasem straconym. Okazuje się, ... WIĘCEJ

    Tematy: uzależnienie do telewizora, uzależnienia, telewidzowie, badania telewidzów
  • Badanie preferencji telewidzów 2005

    Badanie preferencji telewidzów 2005

    00:36 02.01.2006

    Europejskie badanie preferencji widzów przeprowadzone zostało na zlecenie UPC przez Research International. Ujawniono w nim różnice pokoleniowe w zachowaniach telewidzów. Starsi Europejczycy spędzają przed telewizorami więcej czasu niż młodsi i częściej nagrywają swoje ulubione programy. Zapytani, po co oglądają telewizję, Europejczycy w wieku 50 ... WIĘCEJ

    Tematy: Badanie preferencji widzów, Telewizja publiczna, Preferencje telewizyjne, Telewizja komercyjna


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: