eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczność reklamy
  • Reklama w grach komputerowych

    Reklama w grach komputerowych

    01:09 08.07.2007

    ... środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy obawiają się, że reklamy nie będą dobrze przyjmowane przez graczy. Tymczasem badania pokazują, że gracze akceptują reklamy umieszczane ... zdecydują się na taką formę promocji muszą jednak pamiętać, że format reklamy, który sprawdza się w telewizji czy w internecie może nie sprawdzić się w grze. ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe
  • Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    00:43 21.03.2007

    Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR, opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją poprzez tworzenie programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów. Relacja Boomer-to-Friend (B2F) ma bardzo duży potencjalny wpływ na decyzje ... WIĘCEJ

    Tematy: seniorzy, osoby starsze, skuteczność reklamy, marketing wirusowy
  • Product placement w grach

    Product placement w grach

    00:05 24.10.2004

    ... w grach wideo – medium, z którym styczność ma większość kilkunasto- i dwudziestokilkulatków. Teraz Activision (wydawca gier) oraz Nielsen Entertainment (firma analityczna) zbadają skuteczność tych zabiegów. Firmy będą wspólnie badać interakcje graczy z reklamami na przykładzie najnowszego tytułu z serii "Tony Hawk" – "THUG2". Choć osią zabawy ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, gry wideo, reklama, gry komputerowe

poprzednia  

1 ... 5 6



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: