eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Reklama online - trendy 2015

    Reklama online - trendy 2015

    00:22 01.01.2015

    ... dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności ... korzystać. Komentarz, Robert Bednarski, Grupa Onet.pl 5. Przyszłość to synergia offline i online Jednak sama personalizacja i automatyzacja to jeszcze nie wszystko. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj

    Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj

    00:30 22.12.2014

    ... retargetingu dynamicznego. Sugerowana minimalna liczba użytkowników to 20 tys. UU/miesięcznie, a w przypadku niektórych technologii od 100 tys UU. Jeżeli prowadzimy sprzedaż online, warto także sprawdzić miesięczną liczbę transakcji, współczynnik konwersji oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Dobrze jest analizować te statystyki łącznie dla ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, działania reklamowe
  • Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?

    Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?

    12:10 19.12.2014

    ... konwertuje podczas pierwszej wizyty, dlatego umiejętne wykorzystanie retargetingu jest tak istotne. Retargeting jest jednym z podstawowych elementów w mixie kanałów komunikacji online. Najczęściej odnotowuje najwyższą skuteczność spośród wszystkich kanałów reklamy display (współczynnik konwersji, jakość ruchu na stronie, wartość wizyty itd.). Co ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, reklama online, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Branża nieruchomości a reklama w Google

    Branża nieruchomości a reklama w Google

    10:23 03.12.2014

    ... SEM z Blink.pl i podkreśla: – Zawsze można ograniczyć maksymalną cenę, na którą się zgadzamy i gdyby cena „rynkowa” okazała się wyższa, taka reklama nie zostanie wyświetlona i nie obciąży budżetu kampanii. Do wynajęcia czy na sprzedaż? Koszty za kampanię SEM różnią się od siebie ... WIĘCEJ

    Tematy: biura nieruchomości, reklama online, reklama w internecie, wydatki na reklamę
  • Jak działają giełdy RTB?

    Jak działają giełdy RTB?

    00:16 21.10.2014

    ... się ukryta walka w sektorze e-commerce. Reklama zostaje sprzedana w czasie krótszym niż ten potrzebny na wczytanie strony www na komputerze, tablecie czy smartfonie użytkownika. Zalety RTB Model RTB jest dziś szczególnie mocno eksplorowany przez branżę e-commerce, a zwłaszcza sklepy online z sektorów: telekomunikacyjnego (korzystają z niego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, RTB, reklama w internecie
  • Czy reklama na Facebooku ma sens?

    Czy reklama na Facebooku ma sens?

    11:03 02.10.2014

    ... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku
  • Dopasowana reklama trafia w target

    Dopasowana reklama trafia w target

    00:40 12.09.2014

    ... oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu ... za wyświetlenie reklamy konkretnemu użytkownikowi. W odróżnieniu od tradycyjnego modelu zakupu reklam online, w którym płaci się za pakiety wyświetleń lub kliknięcia, w RTB ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama online, skuteczna reklama, efektywność reklamy
  • Nadchodzi reklama osobista

    Nadchodzi reklama osobista

    12:48 03.06.2014

    ... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Branża spożywcza rządzi reklamą oline

    Branża spożywcza rządzi reklamą oline

    10:51 27.05.2014

    ... Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest następstwem dość sporej ilości reklamowanych produktów. Które branże mają największy udział w rynku reklamy online w Polsce? Okazuje się, że blisko 40 proc. należy do firm z branży spożywczej (13 proc.), ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?

    Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?

    00:59 17.04.2014

    ... odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz ... wyboru na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama na Facebooku, Facebook, reklama, reklama w mediach społecznościowych

poprzednia  

1 ... 13 14 15 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: