eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Nadchodzą nowe formy reklamy online

    Nadchodzą nowe formy reklamy online

    12:13 28.02.2014

    ... oraz skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo rośnie. ... przebicia oferty konkurenta nie jest wykorzystywana maksymalna kwota, lecz o 1 eurocent wyższa. Reklama inteligentna to przyszłość promocji firm i marek w sieci. Nie tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media

    Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media

    13:50 24.02.2014

    ... reklama zanotowała 5 kliknięć przy 1000 wyświetleń, jej CTR wynosi 0,5 proc.). Dane firmy Gemius za II i III kwartał 2013 roku wskazują, iż o ile średni CTR reklamy online ... głównie świadomości domów mediowych, agencji reklamowych oraz wydawców, w jakim kierunku zmierza reklama online. Dużo częściej sięga się po formaty, które angażują internautów, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing internetowy, reklama online
  • Jak oglądamy wideo w Internecie?

    Jak oglądamy wideo w Internecie?

    08:45 29.01.2014

    Już nie patrzymy ślepo w telewizor podczas oglądania narzuconego nam programu. Mamy teraz obok siebie tablet, smartfon lub laptop oraz nieograniczoną ilość materiałów wideo w internecie. Raport IAB Polska przedstawiony na konferencji 14 grudnia 2013 roku pokazuje to, w jaki sposób oglądamy wideo w sieci. Agencja Tube.AD zebrała najważniejsze dane ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Reklama online, którą odbiorca polubi

    Reklama online, którą odbiorca polubi

    10:12 27.12.2013

    ... żart, intrygująca postać. W pamięci pozostaje nam puenta, ale nie mamy pojęcia, czego reklama dotyczyła. Ileż razy każdy z konsumentów cyfrowych mediów tego doświadczył? Do ... YouTube. Stąd też w przeglądarce, wyszukiwarce albo serwisie pocztowym pojawia się nam reklama, której treść ma znajomy kontekst – wprost bowiem może nawiązywać do tematu, ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Małe firmy a e-marketing

    Małe firmy a e-marketing

    11:41 18.11.2013

    ... .). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO. Jeśli przyjrzeć się narzędziom online wykorzystywanym przez małe firmy, widać, że przedsiębiorcy mają jeszcze sporo do nadrobienia. Chętnie stosują standardowe rozwiązania, takie jak www czy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO
  • Branża deweloperska a reklama w Internecie

    Branża deweloperska a reklama w Internecie

    10:07 01.10.2013

    W ostatnim kwartale dużo się mówi o odbiciu branży deweloperskiej od przysłowiowego dna. Dane z rynku mieszkaniowego w Polsce napawają deweloperów optymizmem na przyszłość. Liczą oni na to, że Polacy chętniej zaczną zaciągać kredyty i kupować domy i mieszkania. Budownictwo mieszkaniowe powoli zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    14:04 25.09.2013

    ... są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. Istnieje także grupa osób przekonanych o skuteczności wybranego jednego lub kilku narzędzi zapominając o pozostałych formach promocji online. Jeszcze gorzej, gdy emarketer reprezentuje przekonanie, że ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci
  • Dynamiczny remarketing

    Dynamiczny remarketing

    12:49 06.09.2013

    ... tych samych butów lub tańszego modelu. Z kolei osobie, która zakupiła buty w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna i znosi tzw. ślepotę banerową, tak często występującą w przypadku tradycyjnych reklam ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing
  • Reklama kontekstowa 2012

    Reklama kontekstowa 2012

    11:02 13.06.2013

    ... udział wydatków na SEM w 2012 roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym ... spersonalizowany (59%), targetowanie na urządzenia mobilne (55%), zakup w systemach RTB i reklama behawioralna (po 48%). Czołówka najpopularniejszych sieci reklamy kontekstowej pozostaje ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Rynek reklamy online w Polsce 2012

    Rynek reklamy online w Polsce 2012

    11:57 20.05.2013

    ... online się nie zmienił. Nadal dominuje reklama graficzna z udziałem na poziomie 43%. Display przez cały rok utrzymywał indeks wzrostu kwartał-do-kwartału w okolicach 10% na plusie, w dużym stopniu za sprawą dużej dynamiki wideo online. Reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15 16 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: