-
Czy Polacy to łowcy promocji? Są wyniki nowego badania
10:47 04.09.2020
... kolei wśród osób powyżej 45. roku życia zaznacza się spadek osób polujących na promocje. Kim są łowcy promocji? To tak zwani heavy userzy promocji wielu ... oraz korzystanie z pewnych rodzajów promocji. W związku z zalecanym zachowaniem dystansu społecznego promocje, które wymagają kontaktu z kupującym, np. degustacje, straciły na znaczeniu. Łowcy ...
Tematy: promocje, rabaty, wyprzedaże, decyzje zakupowe -
Czy warto prowadzić wojny cenowe?
00:50 24.06.2020
... , aby zwiększyć swój udziału w rynku. Już na początku należy zaznaczyć, że wojny cenowe nie są optymalną strategią, ponieważ wygrani – o ile tacy w ogóle są – nieustannie ... nakręcanie spirali niskich cen jedynie podsyca kult niskich cen. Wojny cenowe – czy warto? Żeby wojny cenowe można było uznać za zjawisko pozytywne, musiałyby mieć więcej zalet ...
Tematy: wojna cenowa, ceny, cena, kształtowanie cen -
Kochamy promocje, ale nie na zabój
09:25 28.11.2018
... promocji korzystamy, bo się to opłaca. Ponad połowa badanych potwierdziła, że zniżki cenowe to realny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy. Największa grupa deklaruje, że w ... , bo 32 proc. jako najbardziej atrakcyjne rozwiązanie wskazuje specjalne nowe promocje, dostępne w inne dni tygodnia (w szczególności w soboty). Doceniane jest też wydłużenie ...
Tematy: promocje, rabaty, wyprzedaże, decyzje zakupowe -
Czego nauczyły nas najbardziej spektakularne wojny cenowe?
00:41 19.07.2017
... stopnia obniża ceny. Można wówczas wykorzystać narzędzie do wykrywania odchyleń cenowych produktów sprzedawanych w sieci (np. Szpiegomat). Zdarza się, że walki cenowe pomagają wprowadzić mało dostępny produkt do szerokiego użytku (telewizory z płaskim ekranem, smartfony). Należy jednak pamiętać, że strategia niskiej ceny jest ...
Tematy: wojna cenowa, ceny, cena, kształtowanie cen -
Skuteczna reklama według deweloperów
10:16 01.06.2017
... sprzedaży mieszkań? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl. Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A. Skuteczna reklama? Najlepsze efekty przynoszą promocje cenowe prowadzone w oparciu o wyszukiwarki internetowe, portale nieruchomości, czy reklamy banerowe. Te ostatnie, dzięki możliwościom targetowania są w stanie z dużą precyzją ...
Tematy: skuteczna reklama, marketing, deweloperzy, sprzedaż mieszkań -
Jak promocje działają na Polaków?
10:41 31.10.2016
... rządzi w innej kategorii. W przypadku produktów modowych takich jak odzież, obuwie czy biżuteria, największą popularnością cieszą się wyprzedaże sezonowe (35%), a także promocje cenowe na drugi i kolejne produkty (27%). W branży elektronicznej królują zniżki w ramach programu lojalnościowego, które premiują wartość zakupów (37%) oraz gratisy (34 ...
Tematy: promocje, promocje cenowe, zakupy, gazetki promocyjne -
Polscy konsumenci cenią promocje
10:32 16.01.2015
... polscy konsumenci cenią najbardziej jest obniżka ceny, a największą popularnością cieszą się promocje w branży spożywczej. To niektóre z wniosków płynących z Monitora Promocji 2014 ARC Rynek ... znudzeni. Ponad 50 procent przebadanych deklaruje, że nadal pojawiają się promocje, które są w stanie ich pozytywnie zaskoczyć, a szeroki wybór pozwala znaleźć ...
Tematy: promocje, konsumenci, decyzje zakupowe, promocje cenowe -
Promocje cenowe: magia końcówki 99
13:45 24.11.2011
... produktów. Aspekty komunikacyjne ceny Ciekawym tematem dotyczącym końcówek cenowych jest polityka komunikacyjna uprawiana przez sieci handlowe (nie tylko spożywcze): końcówki cenowe służą oczywiście budowie wizerunku cenowego w oczach klientów. Ale potrafią one również odgrywać istotną rolę w komunikacji wewnętrznej. Jedna z sieci końcówkami …,98 ...
Tematy: cena, polityka cenowa, zarządzanie cenami, kształtowanie cen -
Promocje cenowe przyciągają Polaków
14:13 02.07.2010
... polskiego konsumenta tworząc holistyczny obraz jego potrzeb i oczekiwań - dodaje Kolendowski. Lista listą, a promocje kuszą Aż 60 proc. respondentów na duże zakupy wyrusza z listą. Z ... , że wciąż największy wpływ na decyzje zakupowe w zakresie produktów FMCG mają promocje cenowe. To one przekonują do zakupu aż 64 proc. klientów. Na znaczeniu ...
Tematy: promocje cenowe, promocje sprzedażowe, zakupy Polaków, badania konsumentów
1 2