-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
13:51 08.01.2014
... eksploatowany jest przez firmy tworzące takie programy. Czym się różnią programy dla b2b od tych dla b2c? Programy dla kanału dystrybucji (B2B) różnią ... ograniczone jedynie do działań precyzyjnie skierowanych do odbiorców programu). Jak funkcjonują programy dla b2b? Programy motywacyjne mają swoją filozofię funkcjonowania, a co za tym idzie – elementy ...
Tematy: programy lojalnościowe, program lojalnościowy, b2b, b2c -
Kupno mieszkania z programem "Rabaty dla domu"
12:44 08.01.2014
Modne w krajach zachodniej Europy karty zniżkowe cieszą się niesłabnącą popularnością także na polskim rynku. Programy lojalnościowe identyfikują społeczeństwo, zapewniając jednocześnie bardzo atrakcyjne promocje i rabaty dla ich użytkowników. W 2014 roku osoby kupujące nowe nieruchomości stworzą uprzywilejowaną grupę, ...
Tematy: kupno mieszkania, zakup mieszkania, kupno mieszkania od dewelopera. rynek pierwotny, nowe mieszkania od deweloperów -
Bankowe programy rabatowe obniżą wydatki świąteczne
11:35 19.12.2013
Świąteczne zakupy, na które jak wynika z badań firmy Deloitte, w tym roku wydamy średnio 1126 zł, to dobra okazja do poszukiwania oszczędności. Zazwyczaj jednorazowo wydajemy duże kwoty pieniędzy, co sprawia, że rabat czy możliwość odłożenia płatności w czasie jest wyjątkowo cenne. Dlatego banki właśnie w tym czasie promują korzystanie z kart ...
Tematy: usługi bankowe, oferta banków, karty płatnicze, karty kredytowe -
Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne
00:55 20.10.2013
Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów -
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
00:29 09.03.2013
... programy lojalnościowe i wydaje się na ich podstawie tzw. "karty stałego klienta"? Otóż głównym ... danych osobowych przez innych administratorów danych, czyli np.: firmy farmaceutyczne. Jak to działa w Internecie? Programy partnerskie w sieci są potencjalnie dużo bardziej niebezpieczne. Oczywiście każdy program partnerski może stać się internetowym ...
Tematy: programy lojalnościowe, ochrona danych osobowych, ochrona danych, dane osobowe -
Bankowe programy rabatowe kuszą przed wakacjami
11:04 29.05.2012
... . Dotyczy to przede wszystkim kart kredytowych, jednak zdarza się, że takie bonusy towarzyszą i plastikom wydawanym do kont osobistych. Tworząc takie programy, banki współpracują z zewnętrznymi partnerami - sieciami sklepów lub punktów usługowych. I to właśnie zewnętrzni partnerzy oferują posiadaczom kart zniżki. Zwykle rabaty nie ...
Tematy: usługi bankowe, oferta banków, karty płatnicze, karty kredytowe -
Polscy konsumenci a programy lojalnościowe
12:35 14.05.2012
... sposobów sprawiających, że Polacy chętniej angażowaliby się w tego rodzaju programy, należą: możliwość wymiany zebranych punktów na pieniądze (21 proc.), otrzymanie ... udziału w programie lojalnościowym“ – komentuje Tomasz Lis z On Board PR. Programy lojalnościowe głównie dla młodych Klucz do zaufania Polaków do programów lojalnościowych ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów -
Regulamin programu lojalnościowego
10:19 29.09.2011
... sposób jednak oprzeć się wrażeniu, że nałożenie na przedsiębiorców ścisłych regulacji w zakresie formułowania programów lojalnościowych może mieć też odwrotny skutek. Programy te co do zasady miały na celu przyznanie konsumentom dodatkowych przywilejów. W przypadku natomiast, jeśli ustawodawca będzie chciał ściśle regulować sposób ...
Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce -
Programy lojalnościowe w aptekach a ochrona danych
12:47 07.04.2011
Apteki, tak te tradycyjne jak i prowadzące swą sprzedaż przez Internet, bardzo często wykorzystują do podtrzymywania kontaktów ze swymi klientami programy lojalnościowe. Istotą takiego programu jest, za Wikipedią, podejmowanie długotrwałych działań marketingowych służących do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z wybranymi, ...
Tematy: programy lojalnościowe, ochrona danych osobowych, przetwarzanie danych osobowych, dostęp do danych osobowych -
Programy lojalnościowe zyskują popularność
00:03 10.10.2010
... co najmniej jednego obecnego na polskim rynku programu. Okazuje się, że programy lojalnościowe są w naszym kraju w dalszym ciągu domeną stacji benzynowych oraz super- i ... , a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów. Ta ostatnia branża ...
Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- kupno mieszkania
- oferta banków
- zakup mieszkania
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- nowe mieszkania od deweloperów
- prawa konsumentów
- prawa konsumenta
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- ochrona danych
- ceny
- rok 2022
- karty kredytowe
- dane osobowe
- płatności kartą
- działania marketingowe
- aplikacje mobilne