eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › podpis elektroniczny
  • Elektroniczna legitymacja wg studenta

    Elektroniczna legitymacja wg studenta

    00:20 25.04.2009

    ... – na pytanie, do czego służy podpis elektroniczny wskazywali: podpisywanie dokumentów urzędowych przez Internet - 62% respondentów i potwierdzenie tożsamości przez Internet (51% ankietowanych). 69% ankietowanych chciałoby mieć na swojej studenckiej karcie własny podpis elektroniczny. Informacje o badaniu Badanie Gemalto zostało przeprowadzone ... WIĘCEJ

    Tematy: elektroniczna legitymacja studencka, studenci, studia, uczelnie wyższe
  • E-deklaracje: podpis przez pełnomocnika

    E-deklaracje: podpis przez pełnomocnika

    06:07 14.04.2009

    W dniu 8 kwietnia 2009 r. weszła w życie ustawa z dnia 5 marca 2009 r. o zmianie ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 57 poz. 466), rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 7 kwietnia 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie struktury logicznej deklaracji i podań, sposobu ich przesyłania oraz rodzajów podpisu ... WIĘCEJ

    Tematy: e-podpis, deklaracje podatkowe, podpis elektroniczny, e-deklaracje podatkowe
  • E-faktury obniżają znacząco koszty firm

    E-faktury obniżają znacząco koszty firm

    14:08 18.03.2009

    Średniej wielkości firma może zaoszczędzić na rezygnacji z papierowych faktur prawie 150,000 EURO rocznie. Dla większej firmy, wysyłającej miesięcznie 20 tys. faktur roczna oszczędność z korzystania z e-faktury może dochodzić do kilku milionów EURO. Uproszczenie legislacji dotyczącej e-faktury i podpisu elektronicznego może przynieść istotne ... WIĘCEJ

    Tematy: e-faktury, elektroniczne faktury, podpis elektroniczny, e-podpis
  • Certyfikaty niekwalifikowane ZUS: kiedy konieczny e-podpis?

    Certyfikaty niekwalifikowane ZUS: kiedy konieczny e-podpis?

    13:41 08.09.2008

    Niekwalifikowane certyfikaty wydawane w imieniu ZUS, niezbędne do podpisywania dokumentów ubezpieczeniowych przekazywanych w postaci elektronicznej przez płatników składek, są ważne do momentu wygaśnięcia. Dopiero po upływie terminu ich ważności dokumenty takie należy sygnować bezpiecznym podpisem elektronicznym osoby odpowiedzialnej za ich ... WIĘCEJ

    Tematy: certyfikaty niekwalifikowane, certyfikaty ZUS, ZUS, deklaracje ZUS
  • E-administracja: główne przeszkody w rozwoju

    E-administracja: główne przeszkody w rozwoju

    12:58 21.04.2008

    ... wykluczonych z systemu. Ci oponenci zbyt chętnie zapominają jednak, że system elektroniczny nie musi od razu zastąpić 100% kontaktów we wszystkich grupach ludzi. Bankomaty ... pojawi się też popyt. Zatem gdy pojawi się podaż usług wykorzystujących podpis elektroniczny, pojawi się popyt czyli użytkownicy. Pierwsza jednak musi być podaż czyli ... WIĘCEJ

    Tematy: e-administracja, podpis elektroniczny, e-podpis, informatyzacja Polski
  • Bezpieczny podpis elektroniczny od 21 VII 2008

    Bezpieczny podpis elektroniczny od 21 VII 2008

    13:07 08.02.2008

    ... certyfikatu. Najważniejsze cechy takiego podpisu to: przyporządkowanie go wyłącznie do osoby składającej ten podpis, sporządzany jest za pomocą podlegających wyłącznej kontroli osoby składającej podpis elektroniczny bezpiecznych urządzeń służących do składania podpisu elektronicznego i danych służących do składania podpisu elektronicznego ... WIĘCEJ

    Tematy: podpis elektroniczny, bezpieczny podpis elektroniczny, e-podpis, e-urząd
  • KPP: podpis elektroniczny od 2012

    KPP: podpis elektroniczny od 2012

    00:31 31.12.2007

    Od 1 lipca 2008 roku wszystkie firmy - bez względu na liczbę zatrudnionych - powinny przekazywać dokumenty ubezpieczonych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w formie elektronicznej. Zdaniem KPP data zobligowania do tego wszystkich przedsiębiorców powinna zostać odłożona przynajmniej do 2012. Zyskany w ten sposób czas powinno się przeznaczyć na ... WIĘCEJ

    Tematy: podpis elektroniczny, e-podpis, ustawa o podpisie elektronicznym, e-Urząd
  • Elektroniczne faktury TP SA dostępne przez Internet

    Elektroniczne faktury TP SA dostępne przez Internet

    13:37 16.11.2007

    ... dotyczące dokumentów finansowych i zgodnie z prawem powinny być akceptowane przez urzędy skarbowe czy banki, tak samo jak ich papierowe odpowiedniki. Elektroniczny podpis na e-fakturze zapewnia autentyczność jej pochodzenia i uniemożliwia niepowołanym osobom wprowadzanie zmian w treści. Prócz rachunków, elektroniczne wersje otrzymają też inne ... WIĘCEJ

    Tematy: e-faktury, elektroniczne faktury, tp sa, e-faktura
  • Deklaracje elektroniczne coraz bliżej

    Deklaracje elektroniczne coraz bliżej

    13:21 25.08.2006

    ... powszechnych oraz niejawnych. Do jawnych zabezpieczeń należy przede wszystkim podpis elektroniczny. Składane deklaracje muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu kategorii I. Podpis jest każdorazowo weryfikowany przez system, a jego autentyczność potwierdzana jest ... WIĘCEJ

    Tematy: e-POLTAX, PWPW, podpis elektroniczny, elektroniczne faktury
  • E-podatki dla wybranych

    E-podatki dla wybranych

    12:49 16.08.2006

    ... w formie, które nie wywołują skomplikowanych czynności prawnych. Stopniowe wdrażanie systemu e-POLTAX pozwoli na przetestowanie a następnie wybór takich rozwiązań, które zapewnią elektroniczny sposób komunikacji z administracją podatkową wszystkim podatnikom.WIĘCEJ

    Tematy: podpis elektroniczny, elektroniczne faktury, podpis cyfrowy, e-podpis

poprzednia  

1 ... 5 6 7 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: