eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › monitoring mediów
  • Branża PR w mediach II 2006

    Branża PR w mediach II 2006

    00:04 11.03.2006

    ... o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się ... po raz pierwszy znalazła się na pozycji lidera wśród mediów poruszających tematykę public relations. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Kadra zarządzająca w mediach I 2006

    Kadra zarządzająca w mediach I 2006

    00:04 25.02.2006

    ... Chalupec, prezes PKN Orlen. Po dwóch miesiącach przerwy wrócił na miejsce lidera w rankingu "Bossowie polskiej gospodarki" przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W związku z rozpoczęciem nowego roku, media najczęściej publikowały informacje o szefach firm w kontekście strategii i planów kierowanych przez nich spółek. W styczniu 2006 ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Najczęściej cytowane media I 2006

    Najczęściej cytowane media I 2006

    01:03 24.02.2006

    ... - Newsweek. Wśród tabloidów prowadzi Fakt, wygrywając z Super Expressem różnicą 11 powołań. 86 proc. powołań dotyczyło mediów ogólnopolskich, a pozostałe 14 proc. - lokalnych. Najwięcej cytatów z mediów lokalnych pochodziło z województwa mazowieckiego, gdzie liderem ponownie zostało Życie Warszawy. Najbardziej opiniotwórcze media w 2005 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach I 2006

    Branża PR w mediach I 2006

    02:01 10.02.2006

    ... Najczęściej o public relations pisały dzienniki: Puls Biznesu i Gazeta Wyborcza. Uwaga mediów skupiła się głównie na temacie kształtowania wizerunku lekarzy i ... PR publikowały media o profilu informacyjnym (51%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (35%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Bossowie półrocza

    Bossowie półrocza

    00:23 12.08.2005

    Instytut Montorowania Mediów podsumował półroczny projekt: raport "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przedstawiający liczbę przekazów poświęconych poszczególnym szefom największych 50 firm w Polsce według listy ... WIĘCEJ

    Tematy: Bossowie polskiej gospodarki, monitoring mediów, szefowie największych spółek
  • Kadra zarządzająca w mediach III 2005

    Kadra zarządzająca w mediach III 2005

    00:02 28.04.2005

    ... największych firm w Polsce. Zajmuje on pierwsze miejsce zarówno w rankingu marcowym, jak i w podsumowaniu I kwartału 2005 roku przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Aż 112 publikacji opisywało w marcu Piotra Nurowskiego. Najczęściej jednak przedstawiano go jako prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, a nie jako prezesa Elektrimu ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Najczęściej cytowane media III 2005

    Najczęściej cytowane media III 2005

    00:01 24.04.2005

    Gazeta Wyborcza utrzymała pozycję lidera w marcowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów, przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Zaskoczeniem jest awans na trzecie miejsce tygodnika Wprost, cytowanego najczęściej w kontekście sprawy Orlenu. Wśród innych mediów zwycięskie miejsca zajmują Radio ZET, TVN i Onet.pl. W marcu 2005 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: najczęściej cytowane media, monitoring mediów, cytaty
  • Branża PR w mediach III 2005

    Branża PR w mediach III 2005

    00:01 17.04.2005

    ... dużo materiałów poświęconych lobbingowi – 10 publikacji. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (65% tekstów) oraz biznesowym (23%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR na pierwszym miejscu znajduje się Gazeta Prawna, która zamieściła 8 publikacji. 6 informacji ukazało się w Radiu PiN, a 5 w TVN24 ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Instytucje badania rynku i opinii II 2005

    Instytucje badania rynku i opinii II 2005

    00:01 30.03.2005

    ... . Wszystkie badania, na które powoływano się w prasie, podzielono na kilka grup tematycznych: badania społeczno-polityczne, badania konsumenckie, badania TeFB2B, badania mediów, badania medyczne, metodologie, inne. Najczęściej, bo w aż 431 publikacjach (57,4 proc. wszystkich), przytaczano wyniki badań dotyczących tematyki społeczno-politycznej ... WIĘCEJ

    Tematy: sondaże, instytucje badania rynku i opinii, raporty, monitoring mediów
  • Kadra zarządzająca w mediach II 2005

    Kadra zarządzająca w mediach II 2005

    00:08 23.03.2005

    ... roku najczęściej opisywanym w mediach szefem spośród 50 prezesów największych firm w Polsce. Z raportu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów wynika jednak, że Nurowski był zwykle wymieniany w publikacjach nie jako biznesmen, ale działacz sportowy i prezes PKOl. Mimo poważnych zmian związanych ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 72 73 74

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: