eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › monitoring mediów
  • Branża PR w mediach XI 2006

    Branża PR w mediach XI 2006

    00:17 15.12.2006

    CSR, dotąd traktowany przez dziennikarzy po macoszemu, w listopadzie był najchętniej poruszanym wątkiem spośród wszystkich tematów PR-owskich. Najczęściej cytowanym specjalistą ds. wizerunku był znany spin doctor Piotr Tymochowicz; tym razem występował w nowej roli - bohatera kontrowersyjnego filmu Marcela Łozińskiego. Listopadowy raport ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Zagraniczne telewizje o Polsce XI 2006

    Zagraniczne telewizje o Polsce XI 2006

    00:21 13.12.2006

    ... dotyczyła ponad jedna trzecia wszystkim wyemitowanych w listopadzie materiałów. Zainteresowanie zagranicznych mediów przyciągnęły również: polskie weto w sprawie rozpoczęcia negocjacji UE z ... zdecydował się na użycie weta", i w związku z tym, według niektórych mediów, "odegrała rolę psującego nastrój". Nasze państwo ma jedną z "najbardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, zagraniczne media, najbardziej opiniotwórcze media
  • Najczęściej cytowane media X 2006

    Najczęściej cytowane media X 2006

    00:37 29.11.2006

    ... i K. Mroziewicza z WSI. Październikowe badanie IMM przeprowadzono na podstawie 6572 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8234 razy (3752 razy w prasie, 2774 w telewizji i 1708 w radiu). W październikowym zestawieniu na pierwsze miejsce, po wrześniowym zwycięstwie Gazety Wyborczej, powróciła ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach X 2006

    Branża PR w mediach X 2006

    01:26 17.11.2006

    Tej jesieni polityka króluje nie tylko na wyborczych plakatach i billboardach, ale i w rankingu PRoto o branży PR w mediach. Politycy interesowali się poradami specjalistów ds. public relations, a media chętnie komentowały wizerunki poszczególnych kandydatów. Październikowy raport wizerunkowy branży PR obejmuje 138 publikacji. Największy ich ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Zagraniczne telewizje o Polsce X 2006

    Zagraniczne telewizje o Polsce X 2006

    00:01 13.11.2006

    ... . Natomiast negatywnie oceniono materiały dotyczące bieżących wydarzeń w świecie polityki w Polsce. W październiku to właśnie kontrowersje polityczne wzbudziły największe zainteresowanie mediów zagranicznych. Aktualna sytuacja w Polsce została określona mianem kryzysu, którego zalążkiem było ujawnienie procesu korumpowania posłów opozycyjnych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, zagraniczne media, najbardziej opiniotwórcze media
  • Najczęściej cytowane media IX 2006

    Najczęściej cytowane media IX 2006

    00:07 02.11.2006

    ... . TVN, wrześniowy lider pośród stacji telewizyjnych, wyraźnie dystansuje zwycięzcę z poprzedniego miesiąca, Telewizję Trwam, która nie znalazła się w pierwszej piętnastce cytowanych mediów. Na pozycję lidera wśród stacji radiowych i do czołówki zestawienia powróciło Radio ZET - w ubiegłym miesiącu stacja ta znalazła się poza pierwszą ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach IX 2006

    Branża PR w mediach IX 2006

    00:01 14.10.2006

    PR polityczny zawładnął przekazami medialnymi dotyczącymi rynku public relations. Wszelkie próby zmiany wizerunku z niedostępnego polityka w wielbiciela małych dzieci i kaczek, czy też z "warchoła" w stonowanego męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który w tym ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Zagraniczne telewizje o Polsce IX 2006

    Zagraniczne telewizje o Polsce IX 2006

    00:10 08.10.2006

    ... celu przeciągnięcie posłanki Renaty Beger oraz innych posłów Samoobrony do klubu parlamentarnego Prawa i Sprawiedliwości spotkał się z największym oddźwiękiem ze strony mediów zagranicznych – 46 przekazów. Sprawę relacjonowało EuroNews, BBC World oraz ARD. Media zwracały uwagę przede wszystkim na dysonans, jaki wywołało postępowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, zagraniczne media, najbardziej opiniotwórcze media
  • Najczęściej cytowane media VIII 2006

    Najczęściej cytowane media VIII 2006

    00:31 26.09.2006

    ... w zdecydowanej większości w kontekście oskarżeń dziennikarza tygodnika wobec Z. Herberta. W rankingu mediów najczęściej cytowanych poza przeglądami prasy po raz kolejny ... związanych z komisją bankową. Najczęstszym tematem powołań były wzmianki w przeglądach mediów oraz polityka polska. W sierpniu najczęściej cytowanym tygodnikiem ogólnopolskim ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach VIII 2006

    Branża PR w mediach VIII 2006

    00:01 14.09.2006

    ... % przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46,98%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (13,86%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu uplasowały się ex aequo, z dziewięcioma publikacjami, Dziennik i Dziennik Zachodni. W badaniu publikacji cytujących lub ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 69 70 71 ... 74

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: