eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › monitoring mediów
  • Branża PR w mediach VIII 2006

    Branża PR w mediach VIII 2006

    00:01 14.09.2006

    ... % przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46,98%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (13,86%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu uplasowały się ex aequo, z dziewięcioma publikacjami, Dziennik i Dziennik Zachodni. W badaniu publikacji cytujących lub ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Zagraniczne telewizje o Polsce VIII 2006

    Zagraniczne telewizje o Polsce VIII 2006

    00:32 06.09.2006

    ... brak planów wprowadzenia Euro - tak na wizerunek naszego kraju za granicą wpływały sierpniowe informacje anglojęzycznych telewizji. Z nowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika również, że zagraniczni dziennikarze mylą braci Kaczyńskich, a informacje o Polsce najczęściej były poświęcone rocznicy Powstania Warszawskiego. Pierwszy raport ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, zagraniczne media, najbardziej opiniotwórcze media
  • Najczęściej cytowane media VII 2006

    Najczęściej cytowane media VII 2006

    00:43 25.08.2006

    ... przeprowadzono na podstawie 5309 materiałów prasowych, programów radiowych i telewizyjnych. Pojawiło się w nich 6502 odniesień do informacji podawanych na łamach innych mediów - 2816 w prasie, 2313 w telewizji i 1373 w radiu. Rzeczpospolita, na której doniesienia dziennikarze powoływali się 1194 razy, pozostała w lipcu najczęściej cytowanym medium ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach VII 2006

    Branża PR w mediach VII 2006

    00:04 10.08.2006

    ... na ten temat pojawiły się w mediach 54 razy. Największe zainteresowanie mediów wzbudziły plany powołania pełnomocnika MSZ ds. ochrony i promocji wizerunku polski. ... media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma publikacjami ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Najczęściej cytowane media I-VI 2006

    Najczęściej cytowane media I-VI 2006

    00:03 02.08.2006

    ... (PB) i dwunastej pozycji (GP). O powolnym spadku w czołówce zestawienia można mówić w przypadku Trybuny. 84 proc. powołań dotyczyło mediów ogólnopolskich, a 16 proc. - lokalnych. Liderzy pozostałych mediów pozostają niezmienieni - pierwsze miejsce wśród stacji radiowych objęło Radio ZET, wśród stacji telewizyjnych – TVN, a najlepszym portalem ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Najczęściej cytowane media VI 2006

    Najczęściej cytowane media VI 2006

    00:01 29.07.2006

    ... Newsweek, za nim - Polityka. Wśród tabloidów nadal prowadzi Fakt, wygrywając z Super Expressem. W czerwcu 85% powołań dotyczyło mediów ogólnopolskich, a pozostałe 15% - lokalnych. Najwięcej cytatów z mediów lokalnych pochodziło z województwa mazowieckiego, gdzie liderem po raz kolejny zostało Życie Warszawy z 537 cytowaniami. W każdym miesiącu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Ulubione media internautów

    Ulubione media internautów

    00:05 28.07.2006

    ... czytają w internecie prasę. Jak wynika z powyższego wykresu w porównaniu z wynikami poprzedniej fali badania z listopada 2005, internauci coraz chętniej korzystają z tradycyjnych mediów za pośrednictwem sieci. Telewizja Nadal ulubionym kanałem telewizyjnym internautów jest TVN - jego oglądanie deklarowało 69,1 proc. badanych osób. Program 1 TVP ... WIĘCEJ

    Tematy: media, badania internautów, monitoring mediów, prasa
  • Najbardziej wpływowe osoby w mediach

    Najbardziej wpływowe osoby w mediach

    12:14 23.07.2006

    Dziennik The Guardian opublikował ranking stu najbardziej wpływowych osób w brytyjskich mediach. Listę otwiera Mark Thompson, dyrektor BBC. Duży wpływ na media w Wlk. Brytanii mają również m.in. Steve Jobs (Apple) i szefowie Google. Mark Thompson został wyróżniony za wpływ na dobrą pracę swojego zespołu oraz za kroki, jakie podjął w celu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, monitoring mediów, najbardziej wpływowe osoby, Steve Jobs
  • Kadra zarządzająca w mediach VI 2006

    Kadra zarządzająca w mediach VI 2006

    00:03 21.07.2006

    ... miało neutralny wydźwięk - 54%. 41% stanowiły przekazy negatywne, a 5% - pozytywne. Raport "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Branża PR w mediach VI 2006

    Branża PR w mediach VI 2006

    00:02 17.07.2006

    ... to zagadnienie w opinii publicznej. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (44,7%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (38,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z jedenastoma publikacjami, uplasował się Puls Biznesu. W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 70 71 72 ... 74

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: