eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › lojalność klientów
  • Budowanie lojalności klientów to podstawa

    Budowanie lojalności klientów to podstawa

    00:16 12.12.2011

    ... % planuje zwiększyć swoje kompetencje technologiczne, natomiast 10% proc. – wiedzę na temat finansów. Najistotniejsze dla sukcesu zawodowego wciąż pozostają: zrozumienie potrzeb klientów (79%), twórcze myślenie (76%) oraz rozpoznanie trendów rynkowych (72%). Zaledwie dla 49% dyrektorów marketingu w Polsce zdolności przywódcze mają wpływ na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Klienci banków coraz mniej lojalni

    Klienci banków coraz mniej lojalni

    11:51 05.04.2011

    ... jedną trzecią wszystkich posiadaczy RORów, oba banki stanowiły naturalny rezerwuar potencjalnych klientów dla pozostałych banków. Różnica między tymi bankami polegała na tym, że ... tę stratę przyciągając podobną liczbę klientów z innych banków, o tyle bankowi Pekao SA wiodło się nieco gorzej – znacząco mniej klientów deklarowało w tym czasie ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, banki, zachowania klientów, przeniesienie konta
  • Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    10:06 26.07.2010

    ... kanałach i dążyć do poprawy usług w oparciu o zdefiniowane, długoterminowe plany działań i opinie klientów. Wprowadzenie nowej strategii obsługi klienta stanowić będzie znaczne wzmocnienie inicjatyw operatora na rzecz zmniejszenia zjawiska migracji klientów do innych operatorów. Dane: "Potrzeba lepszej obsługi klienta" została wybrana jako kluczowy ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta
  • Polski konsument lubi promocje

    Polski konsument lubi promocje

    10:48 20.07.2010

    ... Środkowo-Wschodniej znamy się na cenach i najczęściej zauważamy ich zmianę. W tym względzie pilniejsi od Polaków są Węgrzy (95 procent dobrze zorientowanych klientów), jednak nad Wisłą zaledwie 5 procent mniej nie zwraca uwagi na metki na towarach. Sugerujemy się też promocjami. Trzy czwarte polskich ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumentów
  • Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    12:52 09.06.2010

    ... się na to narzędzie marketingowe. Niedoszacowanie liczby korzystających z systemu, skutkujące wyczerpaniem się nagród, problem z obsługą dużej ilości klientów czy inne kłopoty organizacyjne zniechęcają klientów. Warto zastanowić się wcześniej nad ewentualnymi problemami w przyszłości, aby uniknąć takich sytuacji. Nagradzanie nie tych co trzeba ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy
  • Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    11:44 17.05.2010

    ... większość marketerów w oderwaniu od rzeczywistości segregowała klientów wg psychografii lub demografii. Dokonywała się ... klientów nie przychodzi ze skargą, tylko po prostu odchodzi 65% klientów tracisz przez ich złe doświadczenie z Twoją firmą 75% tych doświadczeń nie jest związanych z produktem, najpowszechniejszym powodem odchodzenia klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie
  • Jak budować lojalność klienta?

    Jak budować lojalność klienta?

    01:45 18.03.2010

    ... W zdrowiu i w biedzie? Mówi się, że coraz trudniej jest o lojalność, ale czy o prawdziwą lojalność kiedykolwiek było łatwo? Zawsze była ona pożądana i zawsze była rzadka w swojej ... Zjednoczonych i że zatrudnia półtora miliona pracowników. Mają również 140 milionów klientów, którym łatwo jest dokonywać wyboru, bo strategia Wall Mart jest jasna, ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
  • Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    10:24 23.11.2009

    ... Rynek i Opinia. Właśnie w czasie dekoniunktury szczególna powinna być dbałość o zatrzymanie wiernych klientów. I tu dobrym narzędziem są programy lojalnościowe. Wyniki tegorocznej fali BTL ... . Po drugie, lojalność w „czasie kryzysu” ulega redefinicji – Polacy oczekują szybkiego zaspokojenia potrzeb konsumenckich. Efekt czyni lojalność Wprowadzenie ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Biura podróży: jakość obsługi klienta

    Biura podróży: jakość obsługi klienta

    11:15 17.11.2009

    ... (czy otrzymali np. katalogi, ulotki, broszury, wizytówkę). Niemniej najistotniejszym i najwyżej punktowanym elementem badania był poziom konsultacji oferowany przez sprzedawców. Spośród klientów wybranych do przeprowadzenia badania najliczniejszą grupę stanowiły osoby z przedziału wiekowego 25-35 lat (71,4 proc.), później 46-55 lat (14,3 proc.), 12 ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Polski konsument lojalny w kryzysie

    Polski konsument lojalny w kryzysie

    11:58 11.09.2009

    ... marki, a impulsem, to ¼ badanych Polaków. Z badania więc wynika, że lojalność staje się mocną stroną polskich konsumentów, nawet w obliczu spowolnienia gospodarczego. Dokładna ... Marzena Białasek. Z badania BTL Monitor wynika, że na wagę złota jest więc lojalność, która w przypadku polskich konsumentów „dojrzewa” – choć liczba uczestników programów ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe

poprzednia  

1 ... 3 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: