-
Jak hakerzy zarabiają na graczach?
10:13 27.09.2016
... Fałszywe aplikacje podszywające się pod oficjalne oprogramowanie, czy może phishing, a więc wyłudzanie danych uwierzytelniających? Na które z tych zagrożeń narażeni są gracze? Na wszystkie. ESET przedstawia krótką charakterystykę niebezpieczeństw czyhających w internecie na osoby grające w gry online. Ransomware O zagrożeniach typu ransomware jest ...
Tematy: cyberprzestępcy, phishing, ransomware, hakerzy -
Kim są europejscy gracze?
12:30 30.09.2015
... korzystają zwykle z pecetów (91% grających ponad 20 godzin tygodniowo), podczas gdy gracze używający wyłącznie konsol do gier i/lub urządzeń mobilnych, spędzają z nimi mniej niż 5 godzin ... w ten gatunek). Jeśli chodzi o gry online, zajmujące czwartą pozycję w rankingu, gracze preferują tryb grupowy i spędzają na graniu średnio pomiędzy 10 a 20 godzin ...
Tematy: gracze, gry komputerowe, gry, gry online -
Kim jest polski gracz i jakie gry online najchętniej wybiera?
09:10 13.08.2015
Firma PBI zbadała, kim są polscy gracze. Okazało się, że – wbrew stereotypom – to kobiety częściej sięgają po taką rozrywkę. Różnią się jednak od mężczyzn, jeśli chodzi o rodzaj ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe -
Jacy są polscy gracze komputerowi?
10:05 26.12.2014
... pracownik biurowy, pracownik administracji, specjalista lub menadżer średniego szczebla. Pracujący gracze mają wyższe pensje niż przeciętni Polacy – blisko połowa zarabia miesięcznie ... ludzi (również z innych krajów) oraz uczą się współpracować. A jak gracze widzą samych siebie? Ogólnie kreują pozytywny obraz – wesołych, wrażliwych, kreatywnych, ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier -
Gry wideo zyskują zwolenników
13:10 11.06.2012
... wiekowej 25-49. Co ciekawe grupa najmłodszych graczy (15-18 lat) jest mniejsza niż grono pięćdziesięciolatków i starszych. Mitem jest również to, że gracze poświęcają bardzo dużo czasu na tego typu rozrywkę. Co trzeci gracz (30%) gra mniej niż godzinę w tygodniu a co czwarty (27 ...
Tematy: gry wideo, gry, rynek gier, gracze -
Gry online: 200 mln użytkowników w Azji
00:04 18.10.2008
comScore - firma specjalizująca się w badaniach cyfrowego świata, przedstawiła 14 października 2008 r. raport, dotyczący użytkowników gier online w regionie Azji Pacyfiku, oparty na danych zebranych przez comScore World Metrix Service. Raport wskazał, że 51% użytkowników Internetu z regionu Azja - Pacyfik odwiedziło w sierpniu 2008 r. strony z ...
Tematy: gry online, gry internetowe, gracze, gry sieciowe -
Gry internetowe łączą ludzi
00:03 15.10.2006
... i doświadczonych, i nowych graczy. Łączą ludzi, zarówno z tej samej ulicy, jak i z całego świata - podkreśla Emily Della Maggiora z Nielsen Interactive Entertainment. Aktywni gracze poświęcają średnio ponad pięć godzin tygodniowo na gry angażujące społeczność, natomiast młodzież - ponad siedem godzin. Mimo iż nastolatkowie nadal stanowią ...
Tematy: gry internetowe, społeczność internetowa, gry sieciowe, gry online -
Gracze na polu walki
00:03 26.03.2006
... sterowane i do obsługi wystarczy jedna osoba, wprawiona w posługiwaniu się joystickiem. Właśnie dlatego w szeregach armii znaleźli się starannie wyselekcjonowani gracze komputerowi, którzy szlifowali swoje umiejętność w aplikacjach typu FPS (First-Person Shooter). Przedstawiciele armii zapowiedzieli już kolejne rozwiązania bojowe, które będą ...
Tematy: gracze, gry komputerowe, armia USA, armia amerykańska -
Konkurs dla graczy
00:01 10.07.2004
... komputerowych (w przedziale wiekowym 14-35 lat), bez względu na przynależność do grup i stowarzyszeń tzw. klanów. Część z nich, znana w środowisku jako zawodowi gracze, traktuje swoją pasję jako sposób na życie. Komputer jest dla nich tym, czym samochód dla kierowcy rajdowego. Najczęściej to właśnie ...
Tematy: gry komputerowe, gry, gracze -
Sposób na nadwagę?
00:03 05.07.2004
Trend w stronę wprowadzenia fizycznego interfejsu do gier wideo ma pomóc w obaleniu stereotypu gracza jako osoby zaniedbującej swoją kondycję. Jak pokazuje jednak przypadek amerykańskiej nastolatki, włączenie do gier elektronicznych elementów ruchowych nie zawsze musi służyć zdrowiu. W ubiegłym tygodniu 15-letnia Kimber Wilson z Omaha grała w ...
Tematy: gry, gracze, fizyczny interfejs do gier