-
Światowy rynek ubezpieczeń 2014
10:35 03.03.2015
... zestawem informacji o kliencie i relacji z nim. Raport donosi, że większość ubezpieczycieli nawiązuje kontakt z klientami jedynie na bardzo podstawowym poziomie. Firmy ubezpieczeniowe oferują usługi w wielu kanałach, jednak doświadczenie klienta w ich ramach jest niespójne. Większość ubezpieczycieli nie nawiązuje również regularnego kontaktu ...
Tematy: ubezpieczenia, rynek ubezpieczeń, firmy ubezpieczeniowe, sektor ubezpieczeniowy -
Usługi assistance 2014 oczami klientów
09:50 23.02.2015
Czwarta edycja badania "Rynek usług assistance widziany oczami klientów" doczekała się publikacji. Czego tym razem dowiadujemy się z analizy zrealizowanej na zlecenie Mondial Assistance? M.in. tego, że świadomość assistance w naszym kraju wzrasta z roku na rok. Okazuje się również, że istotną w tym rolę odgrywają banki. Coraz częściej po ...
Tematy: ubezpieczenia, ubezpieczyciele, rynek ubezpieczeń, towarzystwa ubezpieczeniowe -
Firmy ubezpieczeniowe niegodne zaufania?
00:30 19.01.2015
... 77% Polaków było to miłe przeżycie, które zakończyło się rozszerzeniem dotychczasowego ubezpieczenia, kupnem nowej polisy lub lepszą oceną firmy ubezpieczeniowej. 56% klientów w Polsce chciałoby, żeby firmy ubezpieczeniowe kontaktowały się z nimi przynajmniej raz na pół roku. Badanie EY pokazuje, że klienci oczekują częstszej i spersonalizowanej ...
Tematy: ubezpieczenia, ubezpieczenie majątkowe, ubezpieczenie na życie, ubezpieczyciele -
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
11:49 16.01.2015
... ich ceny będą wyrównywały się, gdyż żaden z ubezpieczycieli nie będzie chciał wypadać w porównywarkach znacznie drożej od innych. Oznacza to, że firmy ubezpieczeniowe będą musiały konkurować ze sobą jakością i zakresem oferty, a także możliwością obsługi online i poprzez aplikacje mobilne. Cyfryzacja modeli biznesowych ubezpieczycieli będzie ...
Tematy: ubezpieczyciele, firmy ubezpieczeniowe, branża ubezpieczeniowa, cyfryzacja -
Usługi assistance w 2014 roku
01:11 11.01.2015
Europ Assistance Polska dokonała analizy rynku assistance w 2014 roku. Wynika z niej, że tego typu usługi cieszą się coraz większą popularnością. Najwięcej chętnych zgłasza się po assistance samochodowy. Rośnie również znaczenie assistance podróżnego i domowego. Usługi assistance zyskują coraz większą rzeszę zwolenników - z VI Ogólnopolskiego ...
Tematy: ubezpieczenia, ubezpieczyciele, rynek ubezpieczeń, towarzystwa ubezpieczeniowe -
Wyniki ubezpieczycieli I-IX 2014
12:26 30.12.2014
Główny Urząd Statystyczny przedstawił najnowsze dane dotyczące wyników uzyskanych przez zakłady ubezpieczeń w pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku. Wynika z nich m.in., że zbyt wielu powodów do zadowolenia nie mają zakłady ubezpieczeń majątkowych, których zyski w porównaniu z ubiegłym rokiem uległy uszczupleniu. Z danych przedstawionych ...
Tematy: sektor ubezpieczeniowy, ubezpieczenia, rynek ubezpieczeń, firmy ubezpieczeniowe -
Wyniki ubezpieczycieli I-VI 2014
10:33 29.09.2014
Główny Urząd Statystyczny przedstawił najnowsze dane dotyczące wyników uzyskanych przez zakłady ubezpieczeń w pierwszej połowie bieżącego roku. Wynika z nich m.in., że zbyt wielu powodów do zadowolenia nie mają zakłady ubezpieczeń majątkowych, których zyski w porównaniu z ubiegłym rokiem uległy uszczupleniu. W dniu 30 czerwca 2014 r. zezwolenie na ...
Tematy: sektor ubezpieczeniowy, ubezpieczenia, rynek ubezpieczeń, firmy ubezpieczeniowe -
Wyniki ubezpieczycieli I kw. 2014
13:59 01.07.2014
Główny Urząd Statystyczny przedstawił najnowsze dane dotyczące wyników uzyskanych przez zakłady ubezpieczeń w pierwszym kwartale bieżącego roku. Wynika z nich m.in., że mniej powodów do zadowolenia mają zakłady ubezpieczeń na życie, którym udało się wypracować mniejsze zyski niż podmiotom zajmującym się ubezpieczeniami osobowymi lub majątkowymi. W ...
Tematy: sektor ubezpieczeniowy, ubezpieczenia, rynek ubezpieczeń, firmy ubezpieczeniowe -
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
09:57 16.06.2014
Dla zagranicznych ubezpieczycieli Internet stał się już równorzędnym kanałem sprzedaży. A jak sprawa ma się w naszym kraju? Z najnowszych badań KPMG wynika, że dla rodzimych ubezpieczycieli funkcje online ciągle nie są najważniejsze. Wiele jednak wskazuje na to, że już wkrótce sytuacja ta ulegnie zmianie. Na polskim rynku ubezpieczeń są już bardzo ...
Tematy: ubezpieczenia online, zakłady ubezpieczeniowe, zakłady ubezpieczeń, firmy ubezpieczeniowe -
Polacy a usługi assistance 2014
10:44 20.05.2014
... (50%). Coraz mniej popularnym źródłem informacji staje się przedstawiciel firmy (spadek wskazań z 58% w 2010 roku do 41% w 2013 roku). Warto jednak ... starsi – ulotkę informacyjną lub informację uzyskaną bezpośrednio od przedstawiciela danej firmy. Informacje o badaniuVI Ogólnopolskie Badanie Assistance zostało zrealizowane przez firmę badawczą ...
Tematy: ubezpieczenia, ubezpieczyciele, rynek ubezpieczeń, towarzystwa ubezpieczeniowe