eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-commerce
  • Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu

    Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu

    12:18 25.06.2018

    Aplikacje cieszą się wśród posiadaczy urządzeń mobilnych coraz większym uznaniem. Świadomość tej popularności powinna towarzyszyć każdemu detaliście. Dziś, gdy na wycofanie się ze stron mobilnych jest zdecydowanie za wcześnie, aplikacje zakupowe to nie tylko jeden z elementów omnichannel, ale również kopalnia wiedzy na temat kupujących, której ... WIĘCEJ

    Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online
  • Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny

    Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny

    11:45 22.06.2018

    ... . Szef Amazona słusznie zauważył, że przeniesienie technologii ze świata e-commerce do tradycyjnego handlu i analizowanie dużych zbiorów danych, może pomóc wygenerować ... pozostawiają złudzeń: tradycyjny handel ma się bardzo dobrze, i mimo rozwoju e-commerce, pozostaje dla klientów pierwszym wyborem. Globalny rynek rozwiązań z obszaru Internetu ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel detaliczny
  • Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?

    Regulamin sklepu internetowego: dlaczego warto go mieć?

    00:22 18.06.2018

    ... on swego rodzaju wzorzec umowny, będący zbiorem praw i obowiązków zarówno klienta sklepu, jak i przedsiębiorcy prowadzącego e-działalność. Pomimo tego, że rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, nadal wielu przedsiębiorców w ogóle nie ma regulaminu albo całkowicie zapomina o konieczności przystosowania go do nieustannie zmieniających ... WIĘCEJ

    Tematy: regulamin sklepu internetowego, sklep internetowy, e-commerce
  • 5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data

    5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data

    11:44 08.06.2018

    ... częściej w bezbłędny sposób, przyszłe działania konsumentów – zauważa Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. Big data in store Analiza Big Data wspiera e-commerce i działania marketingowe prowadzone przez firmy w Internecie, ale nie tylko. Również te marki, które postawiły na sprzedaż stacjonarną, zbierają i analizują cenne ... WIĘCEJ

    Tematy: analityka danych, Big Data, retail, e-commerce
  • Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    10:31 01.06.2018

    ... zgłoszenia podchodzimy oczywiście indywidualnie i na bieżąco informujemy klienta o statusie jego sprawy – mówi Maria Dziedzic-Aleksik, E-commerce Manager sklepu Paese.com. Darmowa wysyłka Największym wyzwaniem dla właścicieli e-commerce jest oferowanie darmowych przesyłek. Dbanie wyłącznie o wynik finansowy firmy może jednak pozbawić sklep stałych ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych

    Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych

    12:01 29.05.2018

    ... polskiego e-commerce wpływa na niską świadomość problemu wyłudzeń płatniczych Pomimo że fraudy płatnicze na świecie nie należą do rzadkości, to polski e-commerce jest ... z nim. Dlaczego? Jest to w głównej mierze rezultat dość specyficznej struktury polskiego rynku e-commerce, który jest dość rozdrobniony, a jednocześnie występuje na nim tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, e-commerce, płatności online, oszustwa finansowe
  • Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe

    Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe

    10:58 21.05.2018

    ... szczególnie wiele problemów może przysparzać małym przedsiębiorstwom, które generują dwie trzecie zatrudnienia i ponad połowę aktywności gospodarczej w Europie. Z drugiej strony, e-commerce otwiera rynki i możliwości niewyobrażalne w świecie off-line. 25 lat temu baza klientów drobnego detalisty była ograniczona do osób znajdujących się w fizycznym ... WIĘCEJ

    Tematy: omnicommerce, e-commerce, zakupy online, zachowania konsumentów
  • Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    09:28 16.05.2018

    ... Cygan, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej, jest to swoista synergia cech charakterystycznych dla handlu stacjonarnego i internetowego. – Dziś sprzedawcy e-commerce, dzięki możliwościom jakie daje technologia, wiedzą o swoich klientach znacznie więcej niż sprzedawcy tradycyjni. I to będzie się zmieniać. Sprzedawcy stacjonarni ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe
  • Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    10:28 07.05.2018

    ... od handlu niedziele, a naturalnym wyborem wielu z nich stanie się rynek e-commerce. Już teraz, w Polsce, udział rynku handlu online w całym rynku handlu detalicznego szybko rośnie, z ... Criteo zleciło wykonanie badania, mającego na celu sprawdzenie podejścia rynku e-commerce do kwestii współdzielenia zasobów danych. Wyniki pokazują, że 71% ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Dostęp do internetu zmienia konsumentów

    Dostęp do internetu zmienia konsumentów

    12:21 30.04.2018

    ... większa szybkość łączy szerokopasmowych. Dynamiczny rozwój technologii i postępująca cyfryzacja mają znaczący wpływ na każdą gałąź gospodarki. Silna konkurencja na rynku e-commerce wymaga od firm elastycznego reagowania i dostosowywania biznesu do nieustannie zmieniających się warunków, nowych wyzwań oraz rosnących oczekiwań konsumentów, którzy bez ... WIĘCEJ

    Tematy: internet, e-commerce, e-konsumenci, dostęp do internetu

poprzednia  

1 ... 20 ... 33 34 35 ... 40 ... 71

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: