eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › chatboty
  • Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie

    Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie

    13:12 02.01.2023

    ... inteligencją i chętnie o niej rozmawiają w Internecie - wynika z analizy SentiOne. Polska wyrasta także na lidera regionu pod względem liczby ekspertów od AI. Chatboty i voiceboty zyskują coraz więcej zastosowań i pozytywnie się kojarzą. Jak wynika z analizy wypowiedzi polskich Internautów z ostatniego roku przeprowadzonej przez SentiOne, liczba ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty
  • Co czeka e-commerce w 2023 roku?

    Co czeka e-commerce w 2023 roku?

    00:20 25.12.2022

    ... i oferować produkty, które są dostosowane do potrzeb konsumenta. To świetne narzędzie nie tylko do automatyzacji kontaktu, ale też up-sellingu i cross-sellingu. Chatboty łączą się też z trendem cross-border. Pomagają one łączyć się z klientem zagranicznym w języku, z którego korzysta – wymienia Wojciech Łaszkiewicz. Re-commerce Trend, który ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, social commerce
  • Co czeka e-commerce w 2022 roku?

    Co czeka e-commerce w 2022 roku?

    00:35 26.12.2021

    ... i urozmaica ścieżkę zakupową, pozwala sprzątać czy prowadzić samochód i robić zakupy jednocześnie. Zanim jednak asystenci zaczną dominować w e-commerce, minie trochę czasu. Chatboty i głosowe boty Z chatbotów korzysta już większość sklepów internetowych. Jednakże w 2022 roku mają się stać jeszcze popularniejsze. Przede wszystkim dlatego, że ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, personalizacja
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... wskazuje na sześć obszarów z zakresu customer experience, w które powinien obecnie inwestować sklep internetowy: personalizacja, programy lojalnościowe i subskrypcje, omnichannel, chatboty, płatności i zakupy mobilne. 1. Personalizacja Każdy użytkownik widzi nieco inne wyniki wyszukiwania w Google i otrzymuje skrojone pod siebie propozycje filmów ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • Sztuczna inteligencja w rekrutacji i poszukiwaniu pracy. Co na to Polacy?

    Sztuczna inteligencja w rekrutacji i poszukiwaniu pracy. Co na to Polacy?

    11:41 27.05.2021

    Sztuczna inteligencja śmiało wkroczyła pod strzechy, a Polacy wydają się być z nią bardzo oswojeni. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby najnowsze badania serwisu Pracuj.pl, z których wynika, że aż 2/3 z nas nie miałoby oporów przed uczestniczeniem w rekrutacji pracowników prowadzonej przez roboty. Nie jest to jednak równoznaczne z gotowością HR ... WIĘCEJ

    Tematy: transformacja cyfrowa, HR, zarządzanie zasobami ludzkimi, automatyzacja
  • Zarządzanie finansami: plastik i bot lepszy niż gotówka i doradca

    Zarządzanie finansami: plastik i bot lepszy niż gotówka i doradca

    00:10 14.02.2021

    ... ten trend – komentuje Juergen Lindner, wiceprezes Oracle i szef działu globalnego marketingu – Cyfrowość to nowa norma. Technologie, takie jak sztuczna inteligencja i chatboty odgrywają istotną rolę w zarządzaniu finansami. Organizacje które nie przyjmą tych zmian ryzykują, że pozostaną w tyle za swoimi równolatkami i konkurencją. Ucierpieć ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chatboty, zarządzanie finansami
  • Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?

    Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?

    00:50 15.01.2021

    ... do roku 2025 (badanie 2019); obecnie 70 proc. respondentów planuje z nich korzystać do 2022 roku (badanie 2020). Chatboty – 36 proc. klientów oczekiwało, że chatboty odpowiedzą na ich pytania lub udzielą wsparcia w przypadku wystąpienia problemów. Obecnie 54 proc. respondentów deklaruje chęć kontaktu z żywym ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, pandemia, lojalność klientów, nowe technologie
  • Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

    09:27 04.12.2020

    ... już legendy. Z tego też powodu wiele organizacji powołuje do życia chatboty, które eliminują konieczność oczekiwania na połączenie z konsultantem i gwarantują niemal natychmiastowy dostęp ... potencjał dla rozwoju interfejsów konwersacyjnych, ale również pole do usprawnień. Chatboty to rozwiązania, na które jesteśmy już dziś gotowi, byle tylko były ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe
  • Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?

    Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?

    12:53 12.08.2020

    ... w dobieraniu reklam do preferencji i zachowań internautów. Całkiem nieźle radzi sobie również z obsługą domów czy autonomicznych samochodów. Prognozuje pogodę i napędza uczynne chatboty. Stoi ona również za asystami w aktywowanych głosem urządzeniach. Tam, gdzie w grę wchodzą liczne zmienne oraz ogromne zbiory danych, inteligentne algorytmy ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, chatboty
  • Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020

    Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020

    10:10 27.02.2020

    ... często nie potrafią zinterpretować szczegółów w dialogu, co prowadzi do nieporozumień. Wykonywanie niedokładnych poleceń – chatboty nie odpowiadają na techniczne polecenia wydawane przez klientów. Trudności w zrozumieniu dialektów: chatboty nadal nie są w stanie zrozumieć kulturowych dialektów, co utrudnia zrozumienie intencji. Użytkownik nie ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, sztuczna inteligencja, chatboty


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: