eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › chatbot
  • Chatbot pomoże nie tylko klientom

    Chatbot pomoże nie tylko klientom

    10:02 23.11.2018

    ... takich incydentów zgłaszać niejako „bezosobowo” czyli wirtualnemu asystentowi, wykorzystującemu technikę przetwarzania języka naturalnego – NLP i sztuczną inteligencją. Tego typu chatbot jest w stanie trafnie reagować na otrzymywane zgłoszenia, zadawać właściwe pytania nakreślające cały zarys sprawy a następnie przekazać gotowy, anonimowy raport ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, zarządzanie firmą, chatbot
  • Chatboty opanowują rynek?

    Chatboty opanowują rynek?

    13:05 17.07.2018

    ... postęp technologiczny - na miejscu tradycyjnych botów coraz częściej pojawiają się zaawansowane rozwiązania napędzane sztuczną inteligencją. – W tej chwili zasilany sztuczną inteligencją chatbot jest w stanie zrozumieć kontekst i poprawnie odpowiedzieć już na ponad 98% pytań zadawanych przez człowieka. Dlatego też klienci banków czy telekomów ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    00:34 11.03.2018

    ... w tym kierunku chociażby poprzez wprowadzenie chatbotów. Czym są chatboty? Chatbot jest programem opartym na regułach oraz wykorzystaniu AI, z którym ... . Jak działa chatbot? Obecnie można rozróżnić dwa typy chatbotów. Jeden działa w oparciu o zestaw reguł, drugi natomiast, bardziej zaawansowany korzysta z uczenia maszynowego. Chatbot działający w ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta
  • Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?

    Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?

    12:33 09.03.2018

    ... że prowadzone z nimi rozmowy będą zyskiwały na naturalności. – Nie oszukujmy się – chatbot sam w sobie nie stanowi żadnej rewolucji. Od momentu pojawienia się pierwszego ... „wrażliwość”. To niezbędny krok w ewolucji chatbotów. Warto przytoczyć tutaj wyniki badania Chatbot Consumer Report, w którym aż 71% respondentów zwróciło uwagę, że niechętnie ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, chatbot
  • Chatboty - za wcześnie na popularność?

    Chatboty - za wcześnie na popularność?

    11:12 18.05.2017

    Dane ze zrealizowanej przez KAYAK.pl analizy Mobile Travel Report wskazują, że klienci coraz częściej decydują się na rezerwacje online. Rosnącą popularnością cieszą się również chatboty, chociaż na mówienie o boomie na zautomatyzowaną konwersację jest zdecydowanie za wcześnie. Chatboty to wykorzystywane w aplikacjach (np. Facebook Messenger) ... WIĘCEJ

    Tematy: chatbot, rezerwacje wakacji
  • 6 najważniejszych trendów technologicznych 2017. Chatbot i co jeszcze?

    6 najważniejszych trendów technologicznych 2017. Chatbot i co jeszcze?

    09:57 25.01.2017

    ... również są w stanie w dość istotny sposób zmodyfikować metody działania przedsiębiorców w nadchodzących latach. Oto one: Trend nr 1: Chatbot i autonomiczne interfejsy Autonomiczne interfejsy, takie jak chatbot lub agenci cyfrowi zyskają coraz większą popularność i będą coraz częściej wykorzystywane do procesów związanych z zarządzaniem i kontrolą ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, rozwój firmy, chatbot

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: