eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › aplikacje samoobsługowe
  • Rynek samoobsługi w call center

    Rynek samoobsługi w call center

    11:44 09.12.2004

    ... wśród 1056 konsumentów, pokazało, że 68% managerów call center ocenia kanały samoobsługowe jako bardzo ważne lub nawet priorytetowe. Aż 67% ... do zaprzestania z korzystania z usług firmy, która oferowałaby frustrujące i skomplikowane narzędzia samoobsługowe. Wyniki badania pokazują kilka wskazówek pomocnych w zapewnieniu satysfakcjonującej ... WIĘCEJ

    Tematy: centrum obsługi klienta, aplikacje samoobsługowe, call center, Genesys


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.