eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › aplikacje samoobsługowe
  • Rynek samoobsługi w call center

    Rynek samoobsługi w call center

    ... wśród 1056 konsumentów, pokazało, że 68% managerów call center ocenia kanały samoobsługowe jako bardzo ważne lub nawet priorytetowe. Aż 67% ... do zaprzestania z korzystania z usług firmy, która oferowałaby frustrujące i skomplikowane narzędzia samoobsługowe. Wyniki badania pokazują kilka wskazówek pomocnych w zapewnieniu satysfakcjonującej ... WIĘCEJ

    Tematy: centrum obsługi klienta, aplikacje samoobsługowe, call center, Genesys


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.