CRM po polsku
2003-03-22 09:51
Przeczytaj także: CRM również w wierzytelnościach
System można sklasyfikować przede wszystkim jako tzw. CRM kolaboracyjny, tzn. wspomagający współpracę z klientami, dostawcami oraz partnerami. ALATUS CRM posiada także funkcjonalność analitycznych i operacyjnych systemów CRM – umożliwia pozyskiwanie, przechowywanie oraz analizowanie informacji zebranych w firmowej bazie danych w celu poznania zależności i wzorców zachowań zachodzących w relacjach z klientami.ALATUS CRM został zaprojektowany z myślą o wysokiej skalowalności i możliwości dopasowania do indywidualnych wymagań użytkownika. Poszczególne moduły systemu mogą być modyfikowane lub rozbudowywane, możliwe jest także dodawanie nowych modułów – w wypadku, gdy analiza potrzeb klienta wykaże ich istotność.
Rdzeń systemu stanowi moduł Konta, Kontakty i Zadania zarządzający informacjami o firmach i organizacjach (Konta) z którymi prowadzone są działania biznesowe, a także z ludźmi (Kontakty), którzy pracują dla nich lub działają w ich imieniu.
Pozostałe moduły systemu to:
- Zarządzanie Kampaniami Marketingowymi i Szansami – wsparcie wszelkich działań związanych z notyfikowaniem informacji dotyczących potencjalnej sprzedaży, prowadzeniem kampanii marketingowych oraz działalności call center,
- Zarządzanie Produktami - budowanie kompleksowych baz danych o produktach i usługach proponowanych klientom,
- Zarządzanie Zgłoszeniami Serwisowymi i Rozwiązaniami - rejestrowanie i śledzenie produktów oraz zgłoszeń serwisowych w celu efektywnego budowania i zarządzania bazą wiedzy o rozwiązaniach danego problemu, awarii, itp.,
- Zarządzanie Konfiguracją i Integracją - mechanizmy pozwalające na bezkonfliktową wymianę informacji oraz integrację z systemami zewnętrznymi,
- Administracja - Zarządzanie Użytkownikami, Ustawieniami i Słownikami.
Obecnie trwają rozmowy na temat pierwszych wdrożeń referencyjnych systemu w Polsce. Grecki udziałowiec Alatusa - firma Quality & Relability - zamierza rozpocząć sprzedaż systemu w Grecji. Zdaniem George'a Papavassiliou, dyrektora ds. rozwoju Grupy Q&R, do końca 2003 r. firma powinna podpisać pierwsze umowy na zakup systemu ALATUS CRM.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
-
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
-
3 główne trendy na rynku CRM
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
-
Najważniejsze trendy w e-commerce