eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Błękitna linia dla biznesu

Błękitna linia dla biznesu

2006-02-20 12:53

Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.
Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które umożliwiają szybki dostęp do firmowego konta w TP na błękitnej linii tp biznes 9330. Dzięki posiadaniu PIN, klienci unikną każdorazowej weryfikacji przez doradcę.

Aby otrzymać numer PIN należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp biznes 9330 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego samodzielnego nadania. Od marca br. klienci biznesowi będą mogli także uzyskać numer PIN automatycznie, który następnie będzie przesłany do klienta w bezpiecznej kopercie na adres do korespondencji.

W ramach jednego firmowego konta w TP można ustalić cztery numery PIN. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dla pracowników, kontaktujących się z TP. Administratorowi, czyli osobie odpowiedzialnej za całość kontaktów z TP, przyznany zostaje tzw. PIN Admin, innym pracownikom Administrator może przyznać PIN Złoty, PIN Srebrny, PIN Brązowy.

Ponadto na błękitnej linii tp biznes 9330 można uzyskać automatycznie informacje o aktualnej ofercie TP czy promocjach, bez konieczności łączenia się z doradcą.




oprac. : eGospodarka.pl

Mobilna TV szansą dla GSM

REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Najnowsze w serwisie

Kodeksy

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Na skróty

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.