TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta
2005-12-06 01:39
Przeczytaj także: Automatyczna błękitna linia
Najważniejszym elementem serwisu jest Twoje osobiste konto w TP. Do jego założenia potrzeba numeru telefonu, numeru ewidencyjnego klienta (znajduje się w lewym górnym rogu faktury tp) oraz 6-cyfrowego numeru PIN. Klienci, którzy nie mają jeszcze swojego PIN, powinni zadzwonić pod bezpłatny numer błękitnej linii tp 9393 i ustalić go z doradcą. Założenie i korzystanie z Twojego osobistego konta w TP jest bezpłatne.Dzięki nowej funkcjonalności klienci TP mogą przez całą dobę:
- zamówić i dopasować (modyfikować) do swoich potrzeb usługi;
- sprawdzić stan swoich rozliczeń z TP;
- złożyć reklamację oraz zgłosić awarię;
- monitorować status swoich zleceń;
- uzyskać informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach.
Dzięki nowoczesnym technologiom i dokładnej procedurze rejestracji klientów korzystanie z Twojego osobistego konta w TP ma być całkowicie bezpieczne. Podobne rozwiązania wykorzystują inni światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże firmy usługowe.
Uruchomienie przez TP nowego serwisu internetowego z funkcjonalnością Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi klientów z wykorzystaniem telefonu (błękitna linia tp 9393 i błękitna linia tp biznes 9330) oraz Internetu (Twoje osobiste konto w TP na www.tp.pl). Podstawowe założenia tego systemu to usprawnienie obsługi, poprawa satysfakcji klientów przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów funkcjonowania.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Internet satelitarny od TP SA
-
Pół miliona zł kary dla TP SA od UKE
-
Kara dla TP SA za nieprzekazanie umów
-
UKE: 8 mln zł kary dla TP SA
-
Polityka antydyskryminacyjna w TP SA
-
TP SA musi zapłacić 20 mln zł kary
-
Kara dla TP SA za niepełne dane
-
Kara pieniężna dla TP SA od UKE
-
Kara dla TP SA za naruszenie prawa