-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
10:39 29.11.2012
... samochodów i należy do niej 7,27% rynku. Pomimo ogólnego trendu zastoju na rynku samochodów popularnych nieźle radzą sobie koreańskie koncerny Kia i Hyundai. Sprzedaż ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Najpopularniejsze SUV-y i samochody 4x4 w Polsce
08:35 22.11.2012
... „prawdziwe terenówki” Można odnieść wrażenie, że Polscy kierowcy nie zawsze szukają tych samochodów, które najliczniej występują w ogłoszeniach. O ile najwięcej ofert dotyczy aut kategorii SUV, o tyle wiele zapytań dotyczy rasowych samochodów terenowych. Największym zainteresowaniem cieszyła się Toyota Land Cruiser. W odniesieniu do zeszłego roku ...
Tematy: SUV, samochody 4x4, samochody terenowe, samochody osobowe -
Rośnie zapotrzebowanie na samochody elektryczne
10:14 18.06.2012
Sprzedaż pojazdów elektrycznych w Europie Środkowo-Wschodniej (ang. Central Eastern Europe, CEE), regionie, który może się pochwalić stabilną sytuacją makroekonomiczną oraz populacją przekraczającą 101 mln ludzi, powinna według prognoz przekroczyć 60 000 sztuk do roku 2017. W Polsce segment samochodów elektrycznych powinien osiągnąć około 4,4 ...
Tematy: motoryzacja, rynek samochodowy, samochody, samochody elektryczne -
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
10:33 24.05.2012
... efektywności budżetów reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno sprzedane auto w 2011 roku wzrósł o prawie 21%, w porównaniu z rokiem 2010. Trzeba również pamiętać, że w 2011 nastąpił ponad 12% spadek sprzedaży samochodów osobowych w stosunku do 2010. Porównując pierwsze kwartały ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Polski rynek motoryzacyjny a otoczenie gospodarcze
13:55 16.05.2012
... środowiska przyjaznego przedsiębiorcom i potencjalnym inwestorom. Z perspektywy sektora motoryzacyjnego, polski rynek lokalny w większości związany jest nie tyle z samymi producentami samochodów, ale przede wszystkim z poddostawcami różnych części i komponentów. 73% uczestników badania Deloitte potwierdza, że w tzw. bliższym otoczeniu gospodarczym ...
Tematy: branża motoryzacyjna, produkcja samochodów, przemysł samochodowy, sprzedaż samochodów -
Stabilizuje się rynek motoryzacyjny
10:16 23.12.2011
... prawdopodobne, by w możliwej do przewidzenia przyszłości powrócił do poziomu sprzed kryzysu. Czy europejską branżę motoryzacyjną czeka implozja? W Europie w 2011 r. sprzedaż samochodów nadal maleje, szczególnie na południu kontynentu. – Europejski rynek motoryzacyjny niestety nadal znajduje się znacznie poniżej poziomu sprzed kryzysu, przynajmniej ...
Tematy: branża samochodowa, przemysł samochodowy, branża motoryzacyjna, produkcja samochodów -
Rodzinne samochody 4x4
00:12 14.10.2011
... jak największego komfortu i bezpieczeństwa podróżowania, poprzez możliwie maksymalne wykorzystanie przyczepności drogi. Producenci samochodów proponują różne mechanizmy m.in. klasyczny stały napęd na cztery koła (stosowany m.in. w części samochodów Audi z systemem Quattro, w Subaru Imprezie, starszych modelach BMW z systemem xDrive, czy SUVie ...
Tematy: samochody osobowe, samochody rodzinne, sprzedaż samochodów, rynek samochodów -
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2011
09:11 22.09.2011
... ostatnia od lat jest liderem w Polsce, jeśli chodzi o sprzedaż na rynku samochodów nowych, jednak w tym zestawieniu pojawiła się dopiero na 8. miejscu. Co w sieci krąży? Porównując I półrocze 2010 i 2011 roku, pierwsza piątka najczęściej wystawianych na sprzedaż marek pozostała bez zmian – oprócz Volkswagena, najchętniej sprzedawane ...
Tematy: sprzedaż samochodów, sprzedaż samochodów używanych, samochody używane, najpopularniejsze samochody używane -
Ranking salonów samochodowych
10:09 02.06.2011
... ; wewnątrz – czystość podłóg, ścian, sufitów, poprawne działanie oświetlenia; prezentację samochodów w salonie: czy samochody na ekspozycji były w doskonałym stanie, otwarte i ... Toyota Motor Europe– 83,8% Jaguar – 83,3 % Mając na uwadze marki samochodów, na podium uplasowały się: Seat – 87% Mercedes – 84,4% Toyota – 83,8% A w Polsce… Volvo ...
Tematy: salony samochodowe, motoryzacja, samochody, sprzedaż samochodów -
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2010
13:01 13.07.2010
... sprzedaż markami w segmencie samochodów osobowych były: Volkswagen, Opel oraz Ford. Łączna liczba zamieszczonych ogłoszeń dla tych 3 marek wynosiła ponad 373 tys. Polacy bardzo chętnie wystawiali na sprzedaż ...
Tematy: sprzedaż samochodów, sprzedaż samochodów używanych, samochody używane, najpopularniejsze samochody używane