eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › serwisy społecznościowe
  • Kadra zarządzająca w social media XII 2011

    Kadra zarządzająca w social media XII 2011

    10:22 17.01.2012

    ... był wymieniany m.in. jako członek kapituły konkursu „Najcenniejszych Polskich Marek”. Ósmą edycję zestawienia przygotował dziennik Rzeczpospolita. Prasa, Internet a może media społecznościowe – gdzie najlepiej się pojawić? Pięciu najbardziej medialnych polskich szefów grudnia większość publikacji na swój temat mogła znaleźć w Internecie (ponad 80 ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Kadra zarządzająca w social media XI 2011

    Kadra zarządzająca w social media XI 2011

    11:29 23.12.2011

    Najbardziej medialnym "Bossem polskiej gospodarki" w listopadzie był Tomasz Zadroga z PGE - wyliczył Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Sukces w mediach nie przełożył się jednak na sukces zawodowy - już w grudniu Zadroga został odwołany z funkcji prezesa. Na drugim miejscu wśród "bossów" znalazł się Zbigniew ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy

    Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy

    10:38 05.12.2011

    ... pozostając zalogowanym praktycznie przez cały czas swojej aktywności w sieci. Internet i serwisy społecznościowe wykorzystujemy nie tylko do komunikacji z naszymi prywatnymi znajomymi, ... oraz wpleść do swojej komunikacji nowy kanał, jakim są serwisy społecznościowe. Social media stają się coraz bardziej opiniotwórcze, ważne więc, aby kandydaci mogli ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, kariera zawodowa
  • Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011

    Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011

    10:26 23.11.2011

    "Bossem Polskiej Gospodarki w Social Media" został Maciej Witucki z TP - wyliczył Kompas Social Media w najnowszym raporcie. Witucki to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi w Polsce według zestawienia tygodnika Wprost. Na drugim miejscu wśród "bossów" znalazł się Tomasz Zadroga (PGE), na trzecim - Cezary Stypułkowski (BRE Bank). Najnowszy ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Google Plus goni Facebooka

    Google Plus goni Facebooka

    11:14 12.09.2011

    Google zmotywowane sukcesem Facebooka, głównie komercyjnym, postanowiło stworzyć własny portal społecznościowy. Twórcy Google Plus nie ukrywają, że ich celem jest zdetronizowanie Facebooka. Czy im się to uda, pokaże czas. Kluczem do powodzenia zapewne będzie przekonanie firm oraz internetowych liderów opinii do zalet nowo powstającego serwisu. ... WIĘCEJ

    Tematy: Google Plus, Google, Facebook, serwisy społecznościowe
  • LinkedIn narusza prawo o ochronie danych?

    LinkedIn narusza prawo o ochronie danych?

    10:50 22.08.2011

    Portal społecznościowy LinkedIn wykorzystuje do celów reklamowych dane osobowe użytkowników nie pytając ich o zgodę. Holenderski rząd już zastanawia się, czy nowe praktyki nie naruszają prawa o ochronie danych. Po przeczytaniu wiadomości o działaniach holenderskich władz, ujawniła się pierwsza „ofiara” reklam na portalach społecznościowych. Jeden ... WIĘCEJ

    Tematy: serwisy społecznościowe, LinkedIn, zagrożenia internetowe, ochrona danych osobowych
  • Kadra zarządzająca w social media II kw. 2011

    Kadra zarządzająca w social media II kw. 2011

    12:13 09.08.2011

    Rebranding Ery wyniósł prezesa PTC Miroslava Rakovskiego na pierwsze miejsce w rankingu bossów polskiej gospodarki w social media. Oznacza to, że w mediach społecznościowych był najczęściej komentowanym spośród prezesów największych polskich przedsiębiorstw branż: telekomunikacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej i energetycznej. Na drugim miejscu ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Social media jako narzędzie marketingowe

    Social media jako narzędzie marketingowe

    10:46 28.07.2011

    ... opiniotwórczości wiodą tu fora internetowe, choć wysoką pozycję mają również serwisy społecznosciowe i blogi, które - zdaniem autorów badania - będą jeszcze zyskiwać na znaczeniu. ... placówek. Pracownik na celowniku Firmy wykorzystują też coraz chętniej społecznościowe media w druga stronę, czyli w procesie rekrutacji lub w kontrolowaniu własnych ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing
  • Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011

    Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011

    11:41 10.06.2011

    "Bossowie" polskiej gospodarki zagościli w social media. Największym zainteresowaniem mediów społecznościowych cieszą się prezesi banków, a najmniejszym - prezesi z branży ubezpieczeniowej. Najczęściej omawianą postacią był Zbigniew Jagiełło z PKO, najwięcej pozytywnych uczuć wzbudził Jarosław Bauc z Polkomtelu, a "czarnym charakterem" w oczach ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Firmy doceniają marketing społecznościowy

    Firmy doceniają marketing społecznościowy

    10:51 09.06.2011

    Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, marketing

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: