eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ranking najcenniejszych marek
  • Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011

    Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011

    00:14 17.05.2011

    ... szóstym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 liderem została marka Apple, kończąc 4-letnie panowanie Google'a na szczycie zestawienia. W rankingu BrandZ Top 100 zadebiutował Facebook Spółki z sektora nowych technologii zdominowały szósty doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowywany przez firmę ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe

    Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe

    00:20 15.05.2011

    ... rankingiem najcenniejszych marek świata pod nazwą BrandZ Top 100 marki luksusowe zajęły drugie miejsce pod względem ... klienci mogą bezpośrednio obserwować, jak powstają luksusowe wyroby Gucci. Informacje o rankingu BrandZ Ranking BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na świecie (BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny

    Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny

    10:05 13.05.2011

    ... rynku handlu detalicznego. Wynik ten pochodzi z najnowszej edycji dorocznego badania stu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100 realizowanego przez Millward Brown. Jak wynika z ... co przyniosło mu 15-procentowy wzrost wartości marki. Informacje o badaniu Ranking BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na świecie (BrandZ Top 100 Most ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2011

    Ranking najcenniejszych marek 2011

    11:36 09.05.2011

    ... Brown Optimor na zlecenie WPP. Ranking opiera się na analizie danych finansowych w połączeniu z pomiarami wartości marek w percepcji konsumentów – na tej podstawie można wskazać 100 najcenniejszych marek świata w ujęciu pieniężnym i ustalić ich kolejność. „Prowadzone przez nas szacunki wartości marek to potężne narzędzie określające, w jakim ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Ranking Value-D polskich marek

    Ranking Value-D polskich marek

    13:39 17.03.2011

    ... dla marki bardzo korzystny, ponieważ wskazuje na optymalną równowagę ceny i zainteresowania ze strony konsumentów. Ranking Value-D to szczególny typ analizy bazujący na wynikach badania BrandZ obejmującego tysiące marek w 20 państwach i opartego na reprezentatywnych dla danego kraju próbach liczących zawsze minimum 400 wywiadów ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, ranking marek, najlepsza marka, najdroższe marki
  • Ranking marek Value-D

    Ranking marek Value-D

    11:29 16.03.2011

    ... bardzo korzystny, ponieważ wskazuje na optymalną równowagę ceny i zainteresowania ze strony konsumentów. Ranking Value-D to szczególny typ analizy bazujący na wynikach badania BrandZ obejmującego tysiące marek w 20 państwach. „Bardzo wiele marek nie potrafi w pełni zoptymalizować swojej siły. Zamiast tego kładą one zbyt duży ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, ranking marek, najlepsza marka, najdroższe marki
  • Ranking najcenniejszych marek 2010

    Ranking najcenniejszych marek 2010

    13:49 29.04.2010

    ... , które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor BrandZ Top100 Most Valuable Global Brands). W okresie, gdy większość głównych wskaźników finansowych spadała, wartość 100 czołowych marek wzrosła o cztery procent w ciągu ostatniego roku, przekraczając pułap 2 bilionów USD. Ranking BrandZ Top 100, opracowywany ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Ranking najcenniejszych marek 2009

    Ranking najcenniejszych marek 2009

    01:02 04.05.2009

    Czwarty ranking BRANDZ 100 najcenniejszych marek świata opublikowany 29 kwietnia 2009 r. przez Millward Brown Optimor dowodzi, że marki zachowują swoją wartość niezależnie od trudnych warunków gospodarczych. Ranking BRANDZ Top 100 przedstawia wartość marek wyrażoną w USD. Wyniki są uzyskiwane z połączenia danych finansowych i badań konsumenckich, w ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand

    13:47 22.09.2008

    ... najdroższych marek świata - wynika z zestawienia Interbrand. Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce ... Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia. Wśród marek wyróżniających się największymi, rocznymi przyrostami prym wiodą Google (43 proc.), Apple (24 proc.), Amazon ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek
  • Ranking najcenniejszych marek 2008

    Ranking najcenniejszych marek 2008

    01:35 23.04.2008

    ... stabilna i Azja wschodząca — nowy ranking BrandZ wskazuje na rosnącą siłę marek chińskich. Siedem marek z tegorocznej setki pochodzi z dojrzałych rynków azjatyckich: Japonii, Korei i Hong Kongu. Łączna wartość tych marek wzrosła zaledwie o 7% w ciągu ubiegłego roku (do 111 mld USD). Z kolei wartość czterech marek chińskich, które w tym roku ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek

poprzednia  

1 ... 5 6



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: