eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › programy telewizyjne
  • Weekendy majowe a telewizja 2008

    Weekendy majowe a telewizja 2008

    01:25 31.05.2008

    W czasie długich weekendów w 2008 roku statystyczny Polak spędził przed telewizorem prawie 3 godziny 50 minut, czyli średnio o ponad pół godziny więcej w porównaniu do analogicznych okresów w 2007 r. - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Wielu Polaków czas majowego odpoczynku przeznacza na oglądanie telewizji. W czasie długich ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Stacje telewizyjne: coraz większy wybór

    Stacje telewizyjne: coraz większy wybór

    02:13 04.05.2008

    W ostatnich latach można zaobserwować bardzo intensywny rozwój rynku telewizyjnego. Z badania TNS OBOP wynika, że w 2008 roku polscy telewidzowie mogą wybierać spośród ponad 110 stacji polskojęzycznych dostępnych w naszym kraju. Oczywiście nie każdy może pozwolić sobie na posiadanie dostępu do takiej liczby stacji, które w zdecydowanej większości ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, Telewizja, stacje telewizyjne, telewizja polska
  • Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008

    Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008

    12:19 10.03.2008

    Telewizji TVN wzrósł w lutym 2008 r. udział w rynku w porównaniu z lutym 2007 r., a TVP1, TVP2 i Polsat traciły widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVP1, najchętniej oglądana stacja telewizyjna, miała w lutym 2008 r. 23,82 proc. udziałów w rynku. W lutym 2007 r. kształtował się on na poziomie 24,1 proc. Na drugim miejscu znalazła ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV II 2008

    Programy informacyjne w TV II 2008

    01:40 07.03.2008

    Wszystkie programy informacyjne zanotowały w lutym 2008 r. spadek oglądalności w porównaniu z lutym 2007 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Jak podaje AGB NMR, najchętniej ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje telewizyjne, programy telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy informacyjne
  • Programy informacyjne w TV I 2008

    Programy informacyjne w TV I 2008

    00:23 07.02.2008

    "Wydarzenia" Polsatu były jedynym programem informacyjnym, któremu w styczniu 2008 r. przybyło widzów w porównaniu z rokiem ubiegłym - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Teleexpress" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w styczniu 2008 r. średnio 5,16 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Sylwester z TV: Polsat liderem

    Sylwester z TV: Polsat liderem

    00:10 07.01.2008

    Średnio po 3,0 mln widzów w sylwestrowy wieczór przyciągnęły przed telewizory TVP2 oraz Polsat. Transmisję TVP2 z Wrocławia obejrzało o 27 tys. osób więcej, niż na Polsacie, choć udziały tej drugiej stacji były wyższe i wyniosły 25,3% - wynika z raportu TNS OBOP. Transmitowane w trzech stacjach wieczory sylwestrowe w Warszawie (TVN), Krakowie ( ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, preferencje telewizyjne, programy telewizyjne
  • Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007

    Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007

    11:58 08.12.2007

    TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w listopadzie br. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVN24 w listopadzie br. wynosił 3,02 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku kanał miał 1,92 proc. udziałów w rynku. Druga pozycja przypadła stacji Cartoon Network z 0,66 proc. udziałami w rynku (przed rokiem: 0,86 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV IX 2007

    Programy informacyjne w TV IX 2007

    00:41 06.10.2007

    "Wydarzenia" Polsatu zyskały we wrześniu br. najwięcej widzów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało we wrześniu br. średnio 4,98 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 36,15 proc. W ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007

    Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007

    00:49 10.09.2007

    TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym zarówno w czasie tegorocznych wakacji, jak i w sierpniu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN24 w okresie lipiec - sierpień br. miał 4,06 proc. udziałów w rynku (przed rokiem: 2,4 proc.), Jetix - 0,88 proc. (0,86 proc.), Cartoon Network - 0,8 proc. (0,89 proc.), Viva Polska - 0,67 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007

    Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007

    11:11 06.09.2007

    "Wiadomości" telewizyjnej Jedynki były najchętniej oglądanym programem informacyjnym w czasie wakacji. Druga pozycja przypadła "Teleexpressowi" - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. W lipcu i sierpniu 2007 roku, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, więcej widzów miały: "Wiadomości" TVP1, "Fakty" TVN i "Wydarzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: