eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › media społecznościowe
  • Czy biznes wykorzystuje social media?

    Czy biznes wykorzystuje social media?

    00:09 21.11.2010

    ... przyznaje, iż wykorzystuje media społecznościowe w swoich działaniach biznesowych. Jednak, tylko co czwarta z nich ma świadomość, w jakich miejscach w sieci ich klienci prowadzą dyskusje i zamieszczają opinie na ich temat. Jeszcze mniejszy procent stosuje narzędzia analityczne udostępniane przez media społecznościowe. Praktycznie żadna z firm ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, strategie biznesowe, serwisy społecznościowe
  • Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    12:59 19.11.2010

    ... przeprowadzono wywiady z setkami konsumentów na całym świecie, pokazało, że media społecznościowe mają ogromny wpływ na postawy i zachowania społeczne. A oto najważniejsze trendy: Ludzie mają w mediach społecznościowych wiele różnych osobowości Badanie pokazało, że media społecznościowe dają ludziom możliwość bycia kimś, kim nie są w „prawdziwym ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, badania opinii społecznej, badania konsumentów, zachowania konsumentów
  • Internauci a stare i nowe media

    Internauci a stare i nowe media

    11:14 12.10.2010

    ... zbadanie obszaru używania nowych mediów ze szczególnym naciskiem na portale społecznościowe, porównanie mediów nowych z mediami starymi oraz próba przewidzenia przyszłości nowych mediów ... i nie musisz na nic czekać. Oznacza to, że aby uatrakcyjnić tradycyjne media należałoby zwiększyć ich interaktywność. Umieszczanie profili programów radiowych czy ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, media, nowe media, media tradycyjne
  • Najpopularniejsze media na świecie

    Najpopularniejsze media na świecie

    12:17 04.10.2010

    ... inteligentne reklamy z pewnością znajdą zastosowanie są media społecznościowe. Ich użytkownicy z większości państw, w których wykonano badanie, twierdzą, że zamieszczane w nich rekomendacje i rankingi mają większy wpływ na ich decyzje zakupowe niż jakakolwiek inna forma reklamy internetowej. Popularność social media rośnie bardzo szybko - już teraz ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, Internet, reklama
  • Web 2.0 w firmach: zalety i wady

    Web 2.0 w firmach: zalety i wady

    12:03 29.09.2010

    ... 1000 decydentów z firm w 17 krajach. Wykazało ono, że połowa (50%) przedsiębiorstw niepokoi się o bezpieczeństwo takich aplikacji Web 2.0, jak media społecznościowe, mikroblogi, platformy umożliwiające współpracę, poczta elektroniczna dostępna przez przeglądarkę i narzędzia do współdzielenia informacji. Z kolei 60% ankietowanych wyraziło obawę ... WIĘCEJ

    Tematy: web 2.0, serwisy web 2.0, nowe technologie, media społecznościowe
  • Media społecznościowe nową formą komunikacji

    Media społecznościowe nową formą komunikacji

    10:45 15.09.2010

    ... w tej nielicznej grupie firm, które zdecydowały się na wprowadzenie takich wytycznych? Po pierwsze, media społecznościowe to nowy sposób komunikacji, którego nie wolno bagatelizować. Można omijać szerokim łukiem poszczególne narzędzia społecznościowe, ale nie da się nie zauważyć, jak społeczności rosną w siłę. Potwierdza to coraz ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, społeczności internetowe, media społecznościowe
  • Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    11:56 08.07.2010

    ... może jednak fakt, że zaledwie 22% respondentów znalazło nową pracę przez sieci społecznościowe, mimo istnienia serwisów wyposażonych w funkcje poszukiwania pracy czy specjalizujących się w kontaktach biznesowych, jak np. LinkedIn. Media społecznościowe w służbie biznesu w Polsce Analiza Regus dowodzi, że w Polsce jedna czwarta (25%) przedsiębiorstw ... WIĘCEJ

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, działania marketingowe, narzędzia marketingowe
  • Branża budowlana a social media

    Branża budowlana a social media

    00:20 28.05.2010

    ... to pytanie stara się odpowiedzieć firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Firma ASM w raporcie syndykatowym „Web 2.0. w budownictwie” scharakteryzowała social media i Web 2.0 z punktu widzenia branży budowlanej zarówno ze strony producentów i dystrybutorów jak i ich otoczenia biznesowego czyli inwestorów indywidualnych, wykonawców i architektów ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media i komunikowanie masowe, marketing social media, media społecznościowe
  • Social media w różnych branżach

    Social media w różnych branżach

    00:15 27.05.2010

    ... . Media społecznościowe dotyczące przemysłu W raporcie czytamy, iż media społecznościowe mogą stanowić poważne wsparcie dla działań Public Relations. W przypadku przemysłu i jego procesów prywatyzacyjnych, media społecznościowe mogą ponadto odegrać ważną rolę w komunikowaniu zmiany i wspieraniu komunikacji wewnętrznej. Sieci społecznościowe ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media i komunikowanie masowe, marketing social media, media społecznościowe
  • Boom na social media trwa

    Boom na social media trwa

    00:45 01.05.2010

    ... . Szybkie, proste i niewymagające dużych nakładów czasu, jednak czy to wystarczy? Ilona Grzywińska z Ciszewski Financial Communication uważa, że istotną rolę social media w nowoczesnej komunikacji biznesowej można przedstawić za pomocą 5 czynników celowości ich zastosowania w strategiach firm opracowaną przez Charlene Li i Josha Bernoffa. Pierwszym ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, marketing social media, marketing społecznościowy

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 34 35



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: