hipermarkety - wiadomości i porady tematyczne
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
11:36 21.01.2014
Z badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW Research na potrzeby raportu o postrzeganiu marek własnych różnych kategorii produktowych oraz zwyczajach zakupowych wynika, że produkty marki Tesco kupiło w ciągu ostatniego roku 64% Polaków. Na kolejnych miejscach znalazły się marki Carrefour (61%), Pilos (34%) ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Polscy konsumenci a hipermarkety
11:03 04.07.2013
Od swojej ulubionej sieci hipermarketów konsumenci oczekują dużego wyboru produktów, niskich cen, jednak nie wpływających na jakość towarów, dobrze zorganizowanych alejek umożliwiających szybkie zakupy oraz wyraźnie wyeksponowanych cen. Jednocześnie konsumenci hipermarketów odrzucają sieci, w których niskie ceny wiążą się z niską jakością ...
Tematy: hipermarkety, zakupy, sieci handlowe, supermarkety -
Zakaz handlu w niedzielę: jaki wpływ na gospodarkę?
00:16 05.06.2013
Propozycja wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę wzbudziła ożywioną dyskusję. Wealth Solutions przygotował krótką, chłodną analizę tego, jak najnowsze propozycje zmian Kodeksu pracy mogą wpłynąć na gospodarkę i społeczeństwo. 1. Gospodarka Popularnym zarzutem wobec zakazu handlu w niedzielę jest to, że zaszkodzi on gospodarce. Skoro ludzie nie ...
Tematy: handel, niedziela, zakaz handlu, Kodeks pracy -
Zakaz handlu w niedziele? Handlowcy protestują
22:57 27.05.2013
Grupa posłów wniosła do Sejmu projekt nowelizacji Kodeksu pracy, przewidujący wprowadzenia zakazu pracy w placówkach handlowych we wszystkie niedziele. Zdaniem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji wejście w życie tej regulacji spowoduje tylko w hiper- i supermarketach likwidację ponad 25 tysięcy miejsc pracy. Z inicjatywą wprowadzenia w ...
Tematy: handel, niedziela, zakaz handlu, Kodeks pracy -
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
13:28 13.03.2013
Łączne przychody 250 największych sieci handlowych na świecie przekroczyły w ubiegłym roku finansowym po raz pierwszy poziom czterech bilionów dolarów. Mimo gorszej sytuacji gospodarczej m.in. w Europie Zachodniej czy Japonii wiodący detaliści rozwijają swoją działalność poprzez ekspansję na nowych rynkach, m.in. na Bliskim Wchodzie, w Europie ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny -
Już oficjalnie – Auchan przejmuje Reala
16:43 30.11.2012
... Real i 27 hipermarketów pod marką Auchan (ostatni z nich, w podwarszawskich Łomiankach, otwarto właśnie dzisiaj). Informacje o tym, że Metro Group chce sprzedać hipermarkety Real w Europie Centralnej i Wschodniej, pojawiały się już od kilku miesięcy. Szybko też zaczęto wskazywać Auchan jako najpoważniejszego kontrahenta w planowanej transakcji ...
Tematy: Auchan, Real, handel detaliczny, hipermarkety -
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
13:58 13.09.2012
Na tle kurczącego się rynku wydatków reklamowych w Polsce, w tym roku jedną z nielicznych odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 inwestycje w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł (+36% wzrostu rdr) - ...
Tematy: wydatki na reklamę, marketing i reklama, hipermarkety, supermarkety -
Smartfony wspomogą rynek detaliczny
12:59 20.01.2012
Łączna sprzedaż 250 największych sieci handlowych na świecie osiągnęła poziom 3,94 biliona dolarów, co oznacza wzrost o 5% w stosunku do ubiegłego roku finansowego. Przedstawiciele branży detalicznej na świecie w nadchodzącym roku powinni skoncentrować się na rozwijaniu przemyślanych, wielokanałowych strategii sprzedaży. Aż 71% amerykańskich ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny -
Spożywcze marki własne w 2011 roku
12:16 20.01.2012
... napis na opakowaniu: Wyprodukowano dla… Produkty oferowane pod marką własną są coraz częściej kupowane przez konsumentów, ale i oferowane przez super- i hipermarkety. W 2011 roku zdecydowana większość tych sklepów posiadała w ofercie co najmniej jeden rodzaj produktu oznaczony marką własną. Ponadto produkty marek własnych ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013
00:15 14.10.2011
Według szacunków zawartych w najnowszym raporcie firmy PMR pt. "Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013", wartość rynku marek własnych w Polsce wyniosła 24,6 mld zł w 2010 roku, co oznacza wzrost o 17% w porównaniu z rokiem 2009. Wysoka dynamika rynku była efektem znaczącego wzrostu wartości ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- nowe inwestycje
- e-commerce
- urządzenia mobilne
- handel
- płynność finansowa
- zakupy
- centra handlowe
- zatory płatnicze
- zakupy świąteczne
- Polacy
- badania internautów
- marki
- karty kredytowe
- decyzje zakupowe
- wydatki na reklamę
- nieterminowe płatności
- Kodeks pracy
- badania konsumentów
- sieci handlowe