-
1 Liga Piłki Nożnej. W 2019 r. przychody nie zawiodły
... rozgrywkach krajowych (25 proc.), przychody z organizacji dnia meczowego (7 proc.). Jak wskazuje Przemysław Zawadzki, Partner Associate, Lider Sport Business Group w Deloitte, odnotowany w zeszłym roku wzrost ... i kilkukrotnym wzrostem zarówno liczby wystąpień regionów, jak i wartości mediowej ekspozycji marek samorządów lokalnych. Pod tym względem ...
-
20 modeli samochodów dostępnych "od ręki" w marcu 2023
... dilerskich, albo niebawem zostaną dostarczone do Polski – wyjaśnia Mateusz Zawadzki, zastępca kierownika działu zamówień Carsmile. Aktualną liczbę ok. 1700 takich pojazdów eksperci Carsmile uzyskali po przejrzeniu oferty kilkudziesięciu dilerów poszczególnych marek w całej Polsce. Uwzględniając stocki pozostałych dilerów, jak również powtarzające ...
-
Ubój rytualny nadal zakazany
... Norbert 117. Wójcik Marek 118. Zawadzki Ryszard 119. Zdrojewski Bogdan 120. Ziemniak Wojciech 121. Ziętek Jerzy 122. Żalek Jacek 123. Żmijan Stanisław 124. Żyliński Adam PiS 1. Ardanowski Jan Krzysztof 2. Kowalczyk Henryk PSL 1. Borawski Edmund 2. Borkowski Krzysztof 3. Bury Jan 4. Dąbrowski Andrzej 5. Gos Marek ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2014 r.
... sezonie wraz z podpisaniem nowej umowy na transmisję meczy – mówi Przemysław Zawadzki, Starszy Menedżer w Dziale Audytu, ekspert grupy sportowej, Deloitte. W 2014 roku przychody komercyjne ... „Wielkiej Piątki” wpływa wiele aspektów, m.in. wysokie kontrakty sponsorskie, globalność marek, a co za tym idzie – zagraniczni kibice, lukratywne umowy na ...
-
Polska Ekstraklasa 2016
... komercyjnych. Tu też jest największy potencjał wzrostu. Ekstraklasa wciąż czeka na większe finansowe zaangażowanie firm w promowaniu swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich” – mówi Przemysław Zawadzki. Ekstraklasa jest stosunkowo młodą ligą, z ogromną przestrzenią do rozwoju. Jeżeli chodzi o frekwencję to sezon 2015/2016 okazał się ...
-
Polska Ekstraklasa 2017
... i 200 mln złotych oraz wyprzedził tak znacznie pozostałych rywali” – mówi Przemysław Zawadzki, Dyrektor, ekspert Sports Business Group Poland, Deloitte. – „Aktualny mistrz Polski w zbliżającym ... wciąż czekają na większy udział polskich przedsiębiorców w promowaniu swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich. W porównaniu do przykładowych lig ...
-
Polska Ekstraklasa - przychody 2017
... tego miasta oraz zwiększenia przychodów komercyjnych Jagiellonii Białystok – mówi Przemysław Zawadzki, Dyrektor w Dziale audytu, ekspert Sports Business Group Deloitte. Po raz ... stoją możliwości pozyskania dodatkowych środków dzięki większemu zaangażowaniu firm w promowanie swoich marek poprzez sponsoring klubów piłkarskich. Otwarta jest też droga do ...