-
Audi Q7 3.0 TDI tiptronic quattro - jakość i komfort
... Średnia z całego testu (cykl mieszany, dystans 800 km) wyniosła 8,6 litra. W mieście auto potrzebuje niecałych 10 litrów, a na trasie - około 8. To naprawdę bardzo rozsądne ... Prezentowany model jest ukłonem w stronę zamożnych klientów szukających SUV-a ze świata premium. A i owszem, nie jest najtańszy. Podstawowe Q7 kosztuje 270 200 zł. Sztuka ...
-
Ford S-MAX - wielozadaniowiec na medal
... prowadzenia porównywalną, a czasami nawet lepszą od tej, którą legitymują się auta klasy premium. Efekt? Nie trzeba być miłośnikiem tej w gruncie rzeczy amerykańskiej marki, żeby poczuć ... żartu. Gdy dodamy do tego mnóstwo schowków, przegródek, pomysłowych uchwytów, to mamy auto gotowe na każdą wyprawę dla nawet 7 osób. Co ciekawe, gdy trzeci rząd ...
-
Peugeot 308 1.2 Puretech automat - dzielne 3 cylindry
... tego jednego cylindra. Biorąc pod uwagę, że maksymalne 230 NM auto osiąga już od 1750 RPM łatwo stać się dynamicznym uczestnikiem miejskich ... prowadząc Peugeota człowiek czuje się wyjątkowo. Francuzom udało przemycić się do wnętrza namiastki segmentu Premium. Zasługa tu dobrych materiałów i plastików, które nawet udają szczotkowane aluminium. Równie ...
-
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi EDC Initiale Paris
... działającego z różnymi natężeniem i prędkością w trzech trybach. W tej kategorii Talisman zahacza o klasę premium. I bardzo dobrze! A jak jest na tylnej kanapie? Może nie tak ... resztą i skutecznie informuje o zachowaniu przedniej osi. Szczere ukłony dla inżynierów. Auto posiada oczywiście system odpowiadający za możliwość wyboru trybu jazdy. ...
-
Ford Focus RS - hot hatch z fantazją
... Poza tym, dostęp do drugiego rzędu jest w pełni satysfakcjonujący, bo RS to auto 5-drzwiowe. Jeśli chodzi o bagażnik, to jest on nieco mniejszy, niż wskazywałyby na ... Jeśli już takowego szukamy, to poza wyraźnie słabszym Golfem R, musimy sięgać do klasy premium. A tam koszty są znacznie wyższe - zarówno zakupu auta, jak i ewentualnych dodatków. Ford ...
-
Hyundai Tucson 1.7 CRDi Style – pozytywne zaskoczenie
... . Naprawdę nie widzę powodu, żeby wydawać 24 tysiące więcej na topową odmianę Premium. Za tą kwotę dostajemy dwie istotne zmiany: elektryczną regulację foteli oraz pół ... nie odcinają kompletnie czucia drogi, auto nie kładzie się nadmiernie na boki i nie wykazuje tendencji do podsterowności. Podczas manewrowania auto wydaje się mniejsze niż jest w ...
-
Alfa Romeo MiTo 1,4 TB 170 KM QV - czas na emeryturę
... literki odpowiadają za: A – All Weather, N – Natural i D – Dynamic. W pierwszym trybie nie da się jeździć. Auto jest ociężałe i niemrawe, a pod gazem czuć cegłę. Natural to tryb zupełnie nijaki. Niby jest ... Ceny są dość przystępne. P.S 3 Tak, czas na emeryturę. Alfa Romeo staje się coraz bardziej premium. Następcą będzie na pewno rewelacyjnym autem. ...
-
Volvo V40 T4 by - po liftingu młotem Thora
... swoją urodą. Jak na piąty rok produkcji, spokojnie można by było uznać, że auto zadebiutowało niedawno i właśnie wchodzi do salonów. Może trochę „starzej” jest we wnętrzu i chodzi ... . zł za kompakt to stanowczo za dużo. Nawet jak za tak dobre auto z segmentu premium. Chociaż z drugiej strony – Szwedzi pod egidą Chińczyków chyba wiedzą co robią, bo ...
-
Peugeot 3008 1.6 THP - wirtualny lew
... premium, a nie zwykłej potocznej marki dla przeciętnego człowieka. Niestety to powoduje, że na powiększonego i podwyższonego kompakta, który bazowo można kupić według prospektów reklamowych już za 89 900 złotych , trzeba wydać sporą więcej. Czy 155 tysięcy złotych za 4,5-metrowe auto ... gazu jest bardziej wrażliwy, a auto wyraźnie porusza się żwawiej ...
-
Volvo V60 2.0t 367 KM Polestar - cichy zabójca
... się sami. Zapraszam na krótki test! Volvo, w przeciwieństwie do konkurencji w klasie premium, długo trzyma modele w ofercie. Obecne w salonach V60 ma już 6 lat, a sedan ... w którym rodzina wcale dobrze nie będzie się czuła – auto jest potwornie twarde. Właśnie KOMBI, czyli teoretycznie auto całkowicie niekojarzące się ze sportem. I wiecie co? Choć ...
-
Mercedes Citan 112 AT – chciałby być vanem, ale...
... Mercedes jest jednak bardziej przebiegłym panem z bazarku. Ceni się, jest marką premium, więc Citan będący Kangoo w przebraniu gwiazdy jest sporo od francuskiego brata ... a dwa – dostęp do przedniej i tylnej części pojazdu pozwala bardzo szybko zapakować auto. Niezwykła jest też widoczność zza kierownicy Citana. Widać dosłownie wszystko w każdą ...
-
Infiniti QX60
... zwis. Wnętrze również czerpie garściami z innych produktów japońskiej marki premium. Kokpit spodoba się przede wszystkim zwolennikom konserwatywnej stylistyki, ponieważ ... Centrum Infiniti celuje w klienta, którego nie zainteresuje podstawowe wyposażenie. Właśnie dlatego auto jest dostępne w dwóch najwyższych wersjach: Elite oraz High-Tech. Pierwsza z ...
-
Nissan Navara - jak osobówka
... , że nie brakuje mu dużo do osobówki. Z tym silnikiem i siedmiobiegowym automatem auto rozpędza się dość ospale, ale powyżej 50 km/h jest już naprawdę nieźle ... W ubiegłym roku na rynek wszedł bliźniaczy produkt do Navary, czyli Mercedes Klasy X. Pickup premium czerpie dość mocno z japońskiego auta o czym możecie przeczytaj tutaj. Niestety odwracając ...
-
Volvo V60 Cross Country 2019
... . Nie wiem, jak to zrobili, ale chwała im za to. Prezentowane auto robi świetne wrażenie, co jest zasługą atrakcyjnie narysowanego oświetlenia i dobrych proporcji ... to model klasy premium. Volvo V60 Cross Country z jednostką D4, automatem i napędem AWD kosztuje przynajmniej 197 600 zł. I jest to rozsądna kwota, za którą otrzymujemy naprawdę udane auto ...
-
Peugeot 508 na rok 2019
... wykończeniowe są najwyższej próby i nie powstydziliby się ich nawet konkurenci klasy premium. Można też odczuć dbałość o detale i solidne spasowanie. Fotele osadzono nisko, ... co zdradza mniejsza przestrzeń na głowy i stopy. Na zabiegach stylistycznych skorzystał jednak bagażnik - auto stało się liftbackiem, dlatego ma ogromny otwór załadunkowy, który ...
-
Renault Megane GrandCoupe 1.3 TCe - już dość SUV-ów!
... się dogadać. Silnik ciągle mi gasł przy ruszaniu, na szczęście w takich przypadkach auto samo ponownie się odpala. Po kilkudziesięciu kilometrach wreszcie doszliśmy do konsensusu ... się trendów rynkowych niewiele już mamy kompaktowych sedanów poza klasą premium. Oprócz Renault naliczyłem jeszcze 5 takich aut: Mazda 3, Honda Civic, Toyota Corolla, Opel ...
-
Jak podróżować sprawniej - także w wakacje
... Ireneusz Tymiński, prezes ogólnopolskiej wypożyczalni samochodów Emotis. – W przypadku odbioru na lotnisku, auto jest podstawiane bezpłatnie. Nasz pracownik czeka na miejscu z samochodem oraz z ... Do wyboru są jednak zarówno SUV-y, vany, jak i auta klasy premium. Ciekawostką jest fakt, że do samochodu możemy zamówić także hulajnogę elektryczną. ...
-
4 zalety wynajmu długoterminowego auta
... awaryjności oraz obecnych w danym egzemplarzu elementów wyposażenia. Na najbardziej odczuwalną utratę wartości powinni przygotować się właściciele pojazdów premium. - Niektórzy klienci obawiają się, że finansując auto w wynajmie długoterminowym nie będą mogli sprzedać w przyszłości samochodu i przez to nie odzyskają części pieniędzy. Ale to złudna ...
Tematy: wynajem długoterminowy, kupno samochodu -
Czego boją się polscy kierowcy?
... w konsekwencji dla bezpiecznej jazdy. Test przeprowadzony przez wiodący magazyn motoryzacyjny Auto Bild wykazał, że droga hamowania na mokrej nawierzchni z prędkością 80 ... – wyjaśniła Marta Kosyra, Brand Marketing Manager odpowiedzialna za segment opon premium w Goodyear EEN. * Auto Bild, wydanie 40/2022. Porównano 56 opon zimowych w rozmiarze ...
-
Renault Trafic Wavecamper z długą listą zalet
... źródeł energii - na przykład podpinając auto na polu kempingowym. Gniazdo 230V ... auto turystyczne, ale przy tym daje poczucie swobody ze względu na gabaryty umożliwiające normalną jazdę w każdych warunkach. Większe modele z dużymi zabudowami nie mają takich zdolności. Ogromnie istotna jest także solidna zabudowa, która zasługuje na status premium ...
-
Volvo V90 Cross Country B5 nie ma słabych stron
... głośników, dysze nawiewu, gałka dźwigni automatu - każdy z tych elementów tworzy klimat premium. Tak to powinno wyglądać. Fotele to czołówka segmentu. Są bardzo duże, ... . A tu psikus! Mimo znaczących gabarytów i takiej też masy własnej, prezentowane auto potrafi zmieścić się w 8 litrach. Mówię tu o cyklu mieszanym i jeździe bez żadnych wyrzeczeń ...
-
Alfa Romeo Stelvio 2.0 GME Turbo Q4
... 2818 milimetrów rozstawu osi. Krótko mówiąc, wpisuje się w segment D - do grupy premium, rzecz jasna. Wnętrze Kabina pozwala, w pewnym sensie, przenieść się w przeszłość - pozostając w ... najtańszą. Za taki zestaw z bazowym wyposażeniem trzeba zapłacić 259 900 złotych. Auto ma w standardzie skrzynię automatyczną i napęd na obie osie. Tak naprawdę nie ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... Auto Moto” emitowane przez Bauera. Wszystkie te zmiany odbiły się na liczbie materiałów wzmiankujących o brandach z branż takich jak: odzież, obuwie, jubilerzy, kosmetyki, samochody popularne i premium ...
-
Mercedes-AMG GLE Coupe 53 4MATIC+
... temperaturę i kierunek podmuchu. A materiały? Nie pozostawiają złudzeń. To model klasy premium, co ujawniają przede wszystkim dolne strefy, gdzie również zastosowano miękkie ... osie (układ 4MATIC) odpowiada dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna. Należy podkreślić, że auto posiada układ miękkiej hybrydy, co oznacza obecność instalacji 48-woltowej. ...
-
Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid 225 z długą listą zalet
... . Sąsiaduje z nimi duży zderzak z wkomponowanym grillem o nowej fakturze. Dzięki tym zabiegom, auto prezentuje się bardziej elegancko, a przy tym jeszcze nowocześniej. Z tyłu ... w porę dostrzec. Świetne rozwiązanie. Okiem przedsiębiorcy Francuska marka aspiruje do grona premium, o czym świadczy nie tylko dobry design i wysoka jakość wykonania, ale też ...
-
Peugeot 308 Hybrid e-DCS6
... części informacji. Fotele prezentują się bardzo estetycznie. Logo na zagłówkach podkreśla aspirację premium producenta. Oprócz udanego designu, można liczyć na godne wyprofilowanie i wystarczający zakres ... następuje także podczas wytracania prędkości - i to czuć, bo nawet bez hamowania auto wyraźniej zwalnia, niż na biegu jałowym. Silnik nie jest ...
-
Nowe Mitsubishi Outlander PHEV - jakie wrażenia po premierze?
... sylwetce odrobinę dynamiki. Summa summarum, bardzo ładnie narysowane auto. Co istotne, auto będzie oferowane w dwunastu wersjach lakierów - pięciu dwubarwnych i siedmiu ... uzupełniony estetycznymi szwami. Pod względem materiałów, Outlander puka do drzwi klasy premium, co dla wielu może być sporym, acz pozytywnym zaskoczeniem. Zegary są ...
-
Mercedes-Benz E 300 de 4MATIC All-Terrain stawia na praktyczność
... , centralny ekran zapewnia bezprzewodową łączność Apple CarPlay oraz Android Auto. Łyżka dziegciu? Wolałbym niezależny panel klimatyzacji, który sprzyjałby lepszej ergonomii. Projektanci ... Nie ma mowy o kompromisie w tej kategorii. Niemcy wiedzą, że klienci premium są wymagający, dlatego zapewnili siedzenia o dużej wielkości, które można bardzo ...
-
Peugeot 3008 mHEV, czyli oryginalny SUV Coupe
... auto wygląda na jeszcze masywniejsze. Lampy wydają się wnikać w karoserię, co potęgują muskularne błotniki wystające poza ich obrys. Do tego dochodzą liczne osłony chroniące dolne strefy. Wnętrze W kabinie też jest bardzo ciekawie. Zacznijmy jednak od materiałów wykończeniowych, które zasługują na status premium ... 3008 mHEV to udane auto, ale byłby ...
-
BMW 325d - nowoczesność w klasycznej formie
... drzwi wypełnione zostały miękkim materiałem. Dobrze jest także pod względem przestrzeni pasażerskiej – choć w segmentach premium obowiązują inne reguły, „trójka” nie ma się czego wstydzić na tle tych ... wart jest już nieco ponad 200 tys. złotych. Dostajemy za to auto dopracowane tak naprawdę pod każdym względem i wyposażone niemal w pełni, choć w ...
-
Perfekcyjne Infiniti Q50
... to bowiem moim zdaniem aktualnie najatrakcyjniejszy projekt sedana w tej klasie, a jedyne auto, które może mu ten tytuł w moich oczach odebrać, to Alfa Romeo Giulia, ... możliwości auta i tak jest bardzo dobrze! Podsumowując, gdybym szukał samochodu klasy średniej Premium, to ominąłbym salony Audi, Mercedesa, BMW, postałbym chwilę przed salonem Lexusa, ...
-
Pieniądze lubią ciszę, czyli najbogatsi ludzie i rozmowy o finansach
... , że jeździ ona dość zużytym fiatem uno. Tłumaczyła mi, że to auto służy wyłącznie do jeżdżenia, a nie pokazywania. Zdecydowanie bardziej jej status majątkowy był ... kupuje te Ferrari, Porsche czy Bentleye. Jeśli chodzi o marki, w segmencie premium największą liczbę rejestracji w ubiegłym roku odnotowały BMW (7,7 tys.) oraz Audi (7,0 tys.), natomiast ...
-
Opony STRIAL i PRESTIVO na polskim rynku
... i mogą zachęcać stosunkiem jakości do ceny. ITR CEE – dystrybutor m.in. japońskich opon premium YOKOHAMA, wprowadza na polski rynek dwie nowe marki. Ogumienie STRIAL jest nową ... trzech szerokich rowków wzdłużnych sprawia, że bieżnik efektywnie odprowadza wodę, chroniąc auto przed aquaplaningiem. Model STRIAL 401 charakteryzuje sztywny i mocny bark, ...
-
BMW 218i Active Tourer Luxury Line: van, który nie boi się zakrętów
... ? Miłośnicy Kii na pewno jednak pozazdroszczą BMW wnętrza - to jest naprawdę premium i w stu procentach w stylu Bawarczyków. Tu mały off-topic. Bez względu bowiem na to, ... kwestią jest cennik, który nie jest zbyt łaskawy dla portfela - w końcu to auto klasy premium. 131 600 zł za minivana z przeciętnie dynamicznym silnikiem, w wersji Luxury Line ...
-
Czy Polacy tankują paliwo zimowe?
... spojrzeć na paliwa o podwyższonych parametrach. Ponad 40% kierowców uważa, że paliwo premium to przede wszystkim zwiększone osiągi, moc i wydajność silnika. W okresie zimowym ... samochód pracował w zimie bez zarzutu. Ważne jest także, w jaki sposób tankowane jest auto. Należy pamiętać, żeby tankować zawsze do pełna i utrzymywać wysoki stan paliwa ...