eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013

2013-09-03 13:25

Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe w tym roku w porównaniu do 2012. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013

fot. mat. prasowe

Wody mineralne Kategoria wody mineralnej jest silnie rozdrobniona – na rynku obecnych jest 57 marek. Wydatki lidera nie przekraczają 20 mln zł w tym roku. Liderem jest Cisowianka z kampanią z międzynarodową gwiazdą Monicą Belluci, ale z wydatkami niższymi niż w ubiegłym roku o 5 mln zł.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: