Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
2013-09-03 13:25
Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe w tym roku w porównaniu do 2012. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Wody mineralne Kategoria wody mineralnej jest silnie rozdrobniona – na rynku obecnych jest 57 marek. Wydatki lidera nie przekraczają 20 mln zł w tym roku. Liderem jest Cisowianka z kampanią z międzynarodową gwiazdą Monicą Belluci, ale z wydatkami niższymi niż w ubiegłym roku o 5 mln zł.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Claudia Goldin - noblistka, która wyjaśniła mechanizmy luki płacowej
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy