eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRanking najcenniejszych marek 2013 › Pierwsza dziesiątka rankingu najcenniejszych marek świata – 2013

Ranking najcenniejszych marek 2013

2013-05-21 10:57

Apple utrzymuje status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2013. Wartość tej marki wynosi obecnie 185 mld USD. W ciągu ostatniego roku Apple odnotował jednak wzrost na poziomie zaledwie +1%, co uderzająco kontrastuje z sytuacją Samsunga - największego konkurenta Apple, który odnotował wzrost o +51% i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Ranking najcenniejszych marek 2013

fot. mat. prasowe

Pierwsza dziesiątka rankingu najcenniejszych marek świata – 2013 Apple utrzymuje status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2013. Wartość tej marki wynosi obecnie 185 mld USD. W ciągu ostatniego roku Apple odnotował jednak wzrost na poziomie zaledwie +1%.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: