eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek reklamy online w Polsce 2012 › Udziały w wydatkach na reklamę online

Rynek reklamy online w Polsce 2012

2013-05-20 11:57

Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w roku 2012 wyniosła 2,2 miliarda złotych. Jest to o 10% więcej, niż w roku wcześniejszym. W podziale na formaty reklamowe dotychczasowe trendy są zachowane, dominuje display, w dużym stopniu za sprawą wysokiej dynamiki ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek reklamy online w Polsce 2012

fot. mat. prasowe

Udziały w wydatkach na reklamę online Reklama SEM, posiadając 35% udziału, nadal rośnie szybciej niż cały rynek, z dynamiką na poziomie około 20%.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: