eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną › Gdzie kobiety szukają informacji o produktach czy usługach upiększających?

Polskie kobiety a pielęgnacja urody wiosną

2013-03-21 10:40

Wiosna to czas zmian, a zmiany są domeną kobiet. Portal badawczy Prekursorki.pl zapytał Polki o ich wiosenne preferencje zakupowe, wydatki na produkty upiększające, opinie i reklamy, którym ufają oraz ideał kobiecości. Partnerami badania zostały marki: Bell, Lirene, Medicaline, Sonko i Beer Fingers. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Gdzie kobiety szukają informacji o produktach czy usługach upiększających? 68% kobiet szuka informacji produktach lub usługach upiększających na portalach internetowych. Ponad połowa szuka ich na forach internetowych, a 43% w czasopismach kobiecych i w rozmowach z koleżankami.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: