eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek dóbr luksusowych w Polsce 2012 › Istotność cech charakteryzujących marki luksusowe

Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012

2012-12-10 10:51

Pomimo spowolnienia gospodarczego i kłopotów w strefie euro, rynek dóbr luksusowych w Polsce rozwija się stabilnie, coraz lepiej zaspokajając potrzeby bogacącego się społeczeństwa. W 2012 roku liczba osób zamożnych i bogatych przekroczyła 750 tys., a ich łączne dochody do dyspozycji to blisko 130 mld zł. W Polsce jest już ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Istotność cech charakteryzujących marki luksusowe Najwyżej ocenionymi cechami okazały się: wysoka jakość (6,6 pkt), prestiż (5,7), tradycja/historia marki (5,5) oraz wartości przez nią reprezentowane (5,4).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: