eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Wydatki na reklamę będą spadać

2012-12-05 11:28

ZenithOptimedia szacuje, że w 2012 roku łączne wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji, mówiących o spadku wartości rynku o 4,9%. Prognozowana wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku niecałe 6,8 mld złotych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Henry Bonn - Fotolia.com

Reklama ZenithOptimedia szacuje, że w 2012 roku łączne wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: