eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r. › Wydatki na kampanie wielkoformatowe w poszczególnych miastach oraz ich udział w rynku

Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

2012-11-12 11:19

Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.

fot. mat. prasowe

Wydatki na kampanie wielkoformatowe w poszczególnych miastach oraz ich udział w rynku W pierwszych trzech kwartałach udział rynku warszawskiego w inwestycjach wyniósł 44%. Rynki, które najszybciej wzrastały to Łódź i Wrocław.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: