eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyFirmy bez strategii w social media › Najważniejsze cele aktywności w mediach społecznościowych

Firmy bez strategii w social media

2012-10-23 12:54

Dwadzieścia dwa procent dyrektorów ds. komunikacji, którzy wzięli udział w globalnym badaniu Grayling PULSE realizowanym przez agencję public relations i government relations Grayling na temat trendów w komunikacji przyznaje, że ich firmy nie mają strategii związanej z mediami społecznościowymi. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Najważniejsze cele aktywności w mediach społecznościowych Dwa najczęściej wymieniane cele „cyfrowej strategii” firmy to „lepsza reputacja” (21,4%) i „świadomość marki” (22,1%)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: