eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRanking najcenniejszych marek 2012 › Pierwsza dziesiątka najcenniejszych marek świata – 2012

Ranking najcenniejszych marek 2012

2012-05-23 11:43

Najsilniejsze marki świata zwiększyły swoją wartość mimo niepewnych czasów w gospodarce - taki wniosek przynosi doroczne badanie najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 realizowane przez firmę Millward Brown należącą do WPP. Już drugi rok z rzędu Apple jest marką nr 1. Odnotowała ona wzrost wartości o 19% i jest obecnie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Ranking najcenniejszych marek 2012

fot. mat. prasowe

Pierwsza dziesiątka najcenniejszych marek świata – 2012 Zwycięzcą rankingu został Apple

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: