eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJak Polacy reagują na nierzetelne firmy? › Reakcje polskich konsumentów na nierzetelne zachowania firm

Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?

2011-09-05 00:11

W ciągu ostatniego roku 32 proc. Polaków spotkało się z nieuczciwym dostawcą towarów lub usług - to kolejny wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?

fot. mat. prasowe

Reakcje polskich konsumentów na nierzetelne zachowania firm Reakcje polskich konsumentów na nierzetelne zachowania firm

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: