Poczta Polska: jakość usług w 2010
2011-05-20 10:25
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o liczbie i rodzaju zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Udział poszczególnych rodzajów przesyłek w ogólnej liczbie reklamacji niepowszechnych usług pocztowy Udział poszczególnych rodzajów przesyłek w ogólnej liczbie reklamacji niepowszechnych usług pocztowych w 2010 r.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
T-Mobile upraszcza ofertę: jedna taryfa bez limitów i nowe pakiety usług
-
Telemedycyna i teleporady kontra dr Google. Kto wygrywa?
-
Gdzie powstaną największe inwestycje budowlane? Pomorze i Mazowsze na czele
-
Długi alimentacyjne w Polsce rosną - już ponad 16 mld PLN zaległości. Nie płacą głównie ojcowie