eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPoczta Polska: jakość usług w 2010 › Udział poszczególnych rodzajów przesyłek w ogólnej liczbie reklamacji niepowszechnych usług pocztowy

Poczta Polska: jakość usług w 2010

2011-05-20 10:25

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o liczbie i rodzaju zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Poczta Polska: jakość usług w 2010

fot. mat. prasowe

Udział poszczególnych rodzajów przesyłek w ogólnej liczbie reklamacji niepowszechnych usług pocztowy Udział poszczególnych rodzajów przesyłek w ogólnej liczbie reklamacji niepowszechnych usług pocztowych w 2010 r.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: